اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی افزایش یابد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: سرمایه‌گذاری به عنوان عامل مهم توسعه در هر کشوری محسوب می‌شود و هرچه سرمایه‌گذاری بیشتر باشد به تبع آن، معضلاتی مانند بیکاری کاهش می‌یابد.

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز به همراه رئیس و معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان از چندین واحد تولیدی اعم از گلخانه، دامداری، کشتارگاه، واحد تولیدی گیاهان دارویی و تولید کود ورمی کمپوست و مرغداری بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای صورت گرفته با تأکید بر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی بیان کرد: سرمایه‌گذاری به عنوان عامل مهم توسعه در هر کشوری محسوب می‌شود و هرچه سرمایه‌گذاری بیشتر باشد به تبع آن، معضلاتی مانند بیکاری کاهش می‌یابد.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه کشاورزی و دامپروری شهرستان نقش اساسی و مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، گفت: تمام ظرفیت‌ها را در جهت توسعه و گسترش در این بخش‌ها بکار خواهیم گرفت و حمایت‌های بیش از پیش انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی و دامپروری در استان تهران، گفت: اهمیت بخش کشاورزی و دامپروری بر کسی پوشیده نیست بنابراین باید توجه بیشتری را بر این بخش‌ها داشته باشیم.

ریاحی همچنین تولید محصولات کشاورزی سالم با استفاده از کود بیولوژیک ورمی کمپوست را ضروری دانست و گفت: در بخش کشاورزی علاوه بر کمیت تولیدات، کیفیت نیز باید مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است فرماندار شهرستان قرچک در این بازدیدها ضمن دیدار و گفت‌وگو با صاحبان واحدهای تولیدی مختلف، دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول