اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین گزینه برای افراد مبتدی در بورس

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین گزینه برای افراد مبتدی و سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین گزینه برای افراد مبتدی در بورس

 وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افرادی که برای ورود به بازار سرمایه علاقه‌مند هستند، می‌توانند فعالیت اقتصادی خود را با ورود به صندوق‌های سرمایه‌گذاری آغاز کنند، زیرا این صندوق‌‌ها توسط افراد مجرب، آشنا به بازار و متخصص علم اقتصاد مدیریت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با ورود به این صندوق‌ها افراد در خرید سهام به طور مستقیم دخالت نداشته و واحدهای سرمایه‌گذاری خرید و فروش می‌کنند، اضافه کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در تهران افتتاح می‌شوند ولی واحدهای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها از طریق شعب شرکت‌های کارگزاری خرید و فروش می‌شود.

جوادی با اشاره به اینکه در بورس، اوراق بهادار عرضه شده و بین سهامداران خرید و فروش می‌شود، ادامه داد: بورس در فرآیند رو به رشد قرار گرفته است، تا جایی که ارزش معاملات انجام شده در سال جاری با معاملات صورت گرفته در چهار سال گذشته برابری می‌کند.

وی صدور ده‌ها کد معاملاتی جدید را سند ادعای خود مبنی بر رشد بورس عنوان کرد و بیان داشت: سال قبل در مجموع یک هزار و 743 کد معاملاتی برای سهامداران جدیدالورود صادر کرده بودیم ولی امسال یک‌هزار و 650 کد معاملاتی جدید صادر شده، که این نشانگر رشد نسبت به سال قبل است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برای جذب مردم به این سمت‌وسو تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: انتشار گزارش معاملات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به وسیله خبرگزاری‌ها و صدا سیما یکی از اقداماتی است که برای معرفی بورس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول