اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

آسیب‌شناسی لازم در تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری صورت گیرد

فرماندار خوی گفت: آسیب‌شناسی لازم در تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری خوی صورت گیرد.

آسیب‌شناسی لازم در تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در دیدار با شهردار جدید خوی، ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرداری در مدت زمان کوتاه در بحث پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی از جمله ویژگی‌هایی است که شهرداری به آن توجه ویژه کرده و امیدواریم که این تلاش‌ها با بازدهی مناسب همراه باشد.

وی ادامه داد: امروز بحث سرمایه‌گذار بخش خصوصی موضوع مطرح در کشور بوده و باید بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی در خوی فراهم شود.

عماری تأکید کرد: تنها حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری مطرح نبوده است، بلکه باید آسیب‌شناسی‌های لازم در تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز صورت گیرد.

فرماندار خوی اضافه کرد: وجود مباحث تخصصی در کنار مسائل بومی و زیستی، شیوه‌ها و راهکارهای اجرایی نیز می‌باید در تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مورد تأکید و بررسی قرار گرفته و ارائه شود.

عماری با اشاره به وجود حلقه‌های ارتباطی بین مسئولان رده بالا و کارکنان ادارات و شهروندان، متذکر شد: باید حلقه‌های ارتباطی و متخصص با دانش کافی و ضروری بین مدیران کلان شهری، کارکنان ادارات و شهروندان وجود داشته و ارتباط مستمر بین این طیف‌ها بتواند روند توسعه همه جانبه شهری را تسریع بخشد.

انتهای پیام/61009/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول