اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه خبر داد

افزایش 8 درصدی ولادت در بشرویه

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه گفت: در 8 ماهه سال جاری 366 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 8 درصد افزایش یافته است.

افزایش 8 درصدی ولادت در بشرویه

جواد سردار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور تنها نهادی است که با در اختیار داشتن اسناد تمام اتباع ایرانی وظیفه حفاظت از مرزهای هویتی و تابعیتی ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور را دارد.

وی از ثبت 366 واقعه تولد در شهرستان بشرویه از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: از این مجموع 311 مورد ولادت ثبت شده شهری و 55 مورد هم ولادت ثبت شده روستایی است.

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه متذکر شد: در مقابل هر 100 واقعه ولادت ثبت شده دختر حدود 117 واقعه ولادت پسر در بشرویه به ثبت رسیده است.

سردار تصریح کرد: در این مدت بیشترین میزان فرزند‌آوری در گروه سنی مادران 25 تا 29 ساله با رقم 06/33 درصد بوده و بعد از آن مادران گروه سنی 20 تا 24 ساله با رقم 96/28 درصد قرار دارند.

وی از پوشش 100 درصدی تمام ولادت‌های بشرویه در سال جاری خبر داد و  تاکید کرد: این ارقام گویای این نکته است که تعامل با دیگر دستگاه‌ها از جمله واحدهای بهداشتی و درمانی می‌تواند به بهبود وضعیت ثبت ولادت کمک موثری کند.

ثبت 80 واقعه فوت در بشرویه

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه از ثبت 80 واقعه فوت در این شهرستان در هشت ماهه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 6 درصد افزایش داشته است.

سردار ادامه داد: تعداد وفات‌های ثبت شده شهری 57 رویداد و همچنین تعداد وفات‌های ثبت شده روستایی 23 رویداد بوده است.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان 122 مورد فوت مردان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول