اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون ثبت احوال مازندران

نحوه اخذ دریافت و مزایای کارت ملی هوشمند اعلام شد

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال مازندران امکانات و نحوه اخذ دریافت کارت ملی هوشمند در ثبت احوال را تشریح کرد.

نحوه اخذ دریافت و مزایای کارت ملی هوشمند اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علیرضا افسری امشب در مراسم افتتاح دومین ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی در شهرستان چالوس اظهار داشت: کارت‌های هوشمند ملی با اتصال به پایانه کارت‌خوان و تراشه تعبیه شده قابلیت دسترسی به اطلاعات را برای کاربران فراهم می‌کند.

وی عنوان داشت: همزمان با هفته ثبت احوال تاکنون 9 ایستگاه در مرکز استان و همچنین سه ایستگاه در سایر شهرها افتتاح و بهره‌برداری شد.

افسری تصریح کرد: تصدیق هویت، احراز هویت، بیمه و سلامت، انتخابات، کاربرد بانکی و ... از مهم‌ترین مزایای استفاده از این کارت است.

وی درباره امکانات و نحوه اخذ دریافت کارت ملی هوشمند در ثبت احوال چالوس گفت: در ابتدا هر فردی می‌تواند در سایت اداره کل ثبت احوال ثبت‌نام اولیه رزرو درخواست کارت ملی هوشمند را انجام دهد که پس از آن کد رهگیری خود را دریافت می‌کند.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال مازندران افزود: به وسیله دستگاه مخصوصی از هر 10 انگشت فرد متقاضی، اثر انگشت گرفته می‌شود.

وی بیان داشت: عکس فرد نیز در آتلیه‌ای که در همین اداره ثبت احوال چالوس امکانات آن فراهم شده است انجام می‌شود و در نهایت کارت ملی هوشمند در تهران صادر می‌شود و به اداره ثبت احوال چالوس ارسال می‌شود که در اینجا اثر انگشت فرد متقاضی با اثر انگشتی که در تراشه کارت قرار داده شد تطبیق داده می‌شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشت کارت ملی هوشمند تحویل متقاضی می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول