اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه امسال صورت گرفت

ثبت بیش از 1300 واقعه تولد در تنکابن

رئیس اداره ثبت احوال تنکابن گفت: در 9 ماهه امسال یک هزار و 342 نفر در تنکابن متولد شدند که با افزایش 34 ولادت با 5/2 درصد رشد روبه‌رو بودیم.

ثبت بیش از 1300 واقعه تولد در تنکابن

اسماعیل فاخری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن بیان داشت: تهیه و ثبت آمار وقایع حیاتی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در هر دولت است.

وی بیان داشت: با دسترسی به آمار دقیق جمعیتی و تغییرات در آنها دولت‌مردان برای برنامه‌ریزی در توسعه و پیشرفت می‌توانند براساس نیازسنجی و ‌آینده‌نگری بهتر عمل کنند و دستیابی به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای نیز به سهولت انجام می‌شود.

معاون مدیرکل و رئیس ثبت احوال شهرستان تنکابن به رشد آمار ولادت و وفات در 9 ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در تنکابن در 9 ماه گذشته یک هزار و 342 نفر متولد شدند که با افزایش 34 ولادت با 5/2 درصد رشد روبرو بوده و 720 فوتی ثبت شده که با 38 نفر بیشتر از سال گذشته افزایش 5/5 درصدی را شاهد بودیم.

فاخری اظهار داشت: در این مدت زمان یک هزار و 59 ازدواج نیز به ثبت رسید که با ثبت 30 واقعه ازدواج کمتر نسبت به سال گذشته با کاهش 7/2 درصدی مواجه بودیم.

وی از ثبت 336 مورد مهاجرت، سه هزار و 442 مورد تعویض شناسنامه، ‌323 مورد تغییر نام خانوادگی، 81 مورد تغییر نام و ثبت 787 مورد مفقودی و صدور المثنی شناسنامه در این شهرستان خبر داد و گفت: 573 مفقود و صدور المثنی کارت ملی و صدور یک هزار و 558 مورد کارت شناسایی ملی نیز در این اداره از جمله دیگر اقدامات ثبت احوال تنکابن بوده است.

فاخری افزود: درباره حل مشکلات نیز 238 رای در شورای حل اختلاف نیز صادر گردیده است.

انتهای پیام/86020/ج20

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول