اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال گلپایگان خبر داد

ثبت 4640 ولادت در گلپایگان/ صدور کارت ملی هوشمند در گلپایگان

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: طی 9 ماهه نخست امسال 4هزار و 640 مورد ولادت، 654مورد فوت و 2هزار و 512 مورد ازدواج در اسناد ثبت شده است.

ثبت 4640 ولادت در گلپایگان/ صدور کارت ملی هوشمند در گلپایگان

محمد جواد اشراقی در گفتگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: طی 9 ماهه نخست امسال 413 شناسنامه المثنی و 2هزار و 478 شناسنامه مجدد در شهرستان گلپایگان صادر شده است.

وی با بیان اینکه  طی 9 ماهه گذشته 38 مورد تغییر نام خانوادگی صورت گرفته است، تصریح کرد: همچنین در این مدت چهار مورد تغییر نام با نظر هیئت و چهار مورد با نظر دادگاه انجام شده است.

اشراقی به الصاق عکس بر روی شناسنامه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: طی 9 ماهه گذشته 2 هزار و 134 مورد الصاق عکس بر روی شناسنامه‌ها صورت گرفته است.

رئیس ثبت احوال گلپایگان در ادامه به ثبت وقایع حیاتی(ولادت، فوت، ازدواج) پرداخت و تصریح کرد: طی 9 ماهه نخست امسال 4هزار و 640 مورد ولادت، 654مورد فوت و 2هزار و 512 مورد ازدواج در اسناد ثبت شده است.طی این مدت یک هزار و 222 گواهی فوت هم صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور اسناد هویتی، ساماندهی ثبت، تسهیل در ارائه خدمات و ارائه کارت ملی هوشمند از جمله وظایف ثبت احوال است، اظهار کرد: طی عقد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره پست و ثبت احوال به زودی صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان گلپایگان آغاز می‌شود و اجرای این طرح به 300 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی  شهر گلشهر درخواست شعبه‌ای از ثبت احوال را در این شهر دارد که به محض اینکه مکان‌یابی این شعبه انجام شود، اداره ثبت احوال گلپایگان این آمادگی را دارد که شعبه‌ای از ثبت احوال برای تسهیل در ارائه خدمات در این شهر راه‌اندازی کند.

اشراقی به فراوانی انتخاب نام‌های ائمه و امامان بر روی نوزادان نیز اشاره کرد و گفت: نام‌های فاطمه، زهرا، نازنین زهرا برای دختران و نام‌های امیرعلی، علی، محمد، محمد طاها، حسین و ابوالفضل برای پسران در صدر نام نوزادان قرار دارد.

انتهای پیام/ 63014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول