اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد

ثبت 9 موقوفه جدید در فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 9 موقوفه به ارزش یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان در فردوس ثبت شده است.

ثبت 9 موقوفه جدید در فردوس

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: وقف از کارهای نیک و خیرخواهانه بوده که در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 9 موقوفه جدید در فردوس به ثبت رسیده است، ادامه داد: ارزش ریالی این موقوفات یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وقف یک باب قطعه اناری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از وقف یک باب قطعه اناری با یک ساعت آب از چاه موتور رحمت‌آباد خبر داد و افزود: ارزش ریالی این موقوفه بالغ بر 130 میلیون تومان است.

طلایی با بیان این‌که یک باب منزل به مساحت 400 مترمربع در روستای خانیک وقف شده است، گفت: ارزش این موقوفه 20 میلیون تومان است.

وی از وقف یک عرصه به اضافه یک باب مغازه تجاری در فردوس خبر داد و اذعان داشت: ارزش ریالی این موقوفه 300 میلیون تومان است.

وقف 160 اصله نهال پسته در روستای چاه‌نو

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان این‌که 160 اصله نهال پسته و نیم ساعت آب اراضی در روستای چاه‌نو وقف شده است، تصریح کرد: ارزش این موقوفه 170 میلیون تومان برآورد شده است.

طلایی به وقف چهار فنجان آب بلده در فردوس اشاره کرد و متذکر شد: ارزش ریالی آن بالغ بر 32 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان این‌که در روستای چاه‌نو 190 اصله درخت پسته در سال جاری وقف شده است، یادآور شد: ارزش این موقوفه 90 میلیون تومان برآورد شده است.

وقف یک هکتار اراضی به ارزش 60 میلیون تومان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از وقف یک هکتار اراضی با 360 درخت پسته و دو ساعت آب از اراضی چاه‌نو این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ارزش آن 60 میلیون تومان است.

طلایی با بیان این‌که یک قطعه زمین در روستای خانیکوک برای تاسیس مدرسه قرآن وقف شده است، خاطرنشان کرد: ارزش این موقوفه 25 تومان است.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول