اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

تولید و پخش 32 برنامه رادیویی احکام وقف در صدای خراسان جنوبی

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌‌سانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از تولید و پخش 32 برنامه رادیویی احکام وقف در صدای خراسان جنوبی خبر داد.

تولید و پخش 32 برنامه رادیویی احکام وقف در صدای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، محمود کلاشی اظهارداشت: درراستای ترویج بیش از پیش فرهنگ وقف و اطلاع‌رسانی از احکام وقف 15 برنامه تلویزیونی احکام وقف هر روز قبل از اذان ظهر و عصر با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و صدای مرکز خراسان جنوبی تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه در 32 قسمت با موضوعات متنوعی از احکام وقف است که موجبات آشنایی بیشتر مردم به مقوله وقف را فراهم می‌‌آورد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌‌سانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد:  تعداد 15 برنامه تلویزیونی احکام وقف نیز درسال‌جاری تولید و پخش شده که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است.

ستاد خبری و اطلاع‌رسانی هفته وقف در خراسان جنوبی آغاز به کار می‌کند

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مجموعه تولید محتوا، مصاحبه با نخبگان فرهنگی و حوزوی پیرامون وقف و پوشش کامل برنامه‌های این هفته است.

کلاشی اذعان داشت: ستاد خبری هفته وقف با همکاری جمعی از خبرنگاران فعال رسانه تلاش دارد تا مجموعه‌ای از اطلاعات، اخبار و گزارش‌ها را به منظور ایجاد فضای رسانه‌ای وقف و ترویج و تبلیغ این سنت حسنه از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای، در سطح جامعه در اختیار عموم مردم و رسانه‌ها قرار دهد.

وی گفت‌و‌گو با عالمان، اندیشمندان، صاحب نظران، استادان، جامعه هنری و نمایندگان مجلس را بخشی از فعالیت‌های این ستاد خبری برشمرد و افزود: پوشش خبری همایش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته از دیگر برنامه‌های این ستاد خبری است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: اخبار و  تولیدات خبری این ستاد از طریق سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به آدرس www.khorasanj.awqaf.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/69025/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول