اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان خبر داد

برگزاری 4 کارگاه آموزشی علمی‌کاربردی گیلان

مدیر پژوهشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان از برگزاری چهار کارگاه آموزشی این دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

برگزاری 4 کارگاه آموزشی علمی‌کاربردی گیلان

مصطفی جوری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری چهار کارگاه آموزشی علمی‌کاربردی گیلان اظهار کرد: این کارگاه‌های آموزشی با سرفصل‌های کاربردهای فیزیک هسته‌ای، تولید و پرورش قارچ، کمک‌های اولیه و امداد سوانح و کارآفرینی و تولید کسب و کار با همکاری مراکز آموزشی علمی‌کاربردی گیلان و با حضور دانشجویان در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری دوره‌های مذکور را ارتقای سطح معلومات و آموخته‌های دانشجویان واحدهای آموزشی علمی‌‌کاربردی ذکر کرد.

این مسئول، ادامه داد: نهاد آموزشی علمی‌کاربردی همگام با دیگر ارگان‌های دانشگاهی و تحقیقاتی در نمایشگاه هفته پژوهش که در مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیا (ص) برگزار می‌شود حضور گسترده دارد.

مدیر پژوهشی دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان با اشاره به برگزاری کارگاه «کارآفرینی و تولید کسب و کار غیردولتی» تصریح کرد: این کارگاه در تاریخ 28 آذر جاری تا 18 دی به مدت 20 روز در تمام مراکز آموزشی علمی‌کاربردی گیلان به منظور فراگیری تبدیل ایده به عمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه دانشگاه علمی‌کاربردی با تمام توان خود در تمام رشته‌ها بخش اختراعات، تحقیقات و طرح‌های اتمام یافته پژوهشی در بخش شیلات و مکانیک خودرو غرفه دارد.

به گفته جوری، در صورت مناسب بودن فضای نمایشگاه فعالیت‌های صنایع دستی و هنری نیز به آن اضافه می‌شود.

وی برگزاری جشنواره «غذا، فرهنگ و خانواده» و سمینار آموزشی «امنیت در فناوری اطلاعات» را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های سه ماه اخیر مرکز دانشگاهی مذکور دانست.

مدیر پژوهشی مرکز دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان ادامه داد: برگزاری شب شعر «مشکات» با همکاری مرکز علمی‌کاربردی «تایدواتر» انزلی و نمایشگاه بزرگ «اشتغال و توسعه کارآفرینی» از برنامه‌های آینده این دانشگاه است.

وی اظهار کرد: در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی علاوه بر نمایش گذاشتن فعالیت‌های مختلف محققان گیلان، کارگاه‌های آموزشی مختلف در حیطه کارآفرینی و کلینیک اشتغال با هدف آشنایی دانشجویان با مبحث کارآفرینی و تلفیق علم و عمل برگزار می‌شود.

جوری با بیان اینکه در این نمایشگاه از مدیران کارخانه‌ها و صنایع مادر دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع با شرکت در نمایشگاه می‌توانند روند فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارند و از ایده‌های بازدیدکنندگان بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود با حضور در نمایشگاه مذکور فضای مناسب برای اتصال صنعت و دانشگاه به وجود بیاید.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول