اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در جنوب کرمان

کارگاه آموزشی خنثی‌سازی نشت گاز کلر برگزار شد

برای نخستین‌بار کارگاه آموزشی نشت گاز کلر و خنثی‌سازی آن در جنوب کرمان به میزبانی امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت برگزار شد.

کارگاه آموزشی خنثی‌سازی نشت گاز کلر برگزار شد

احمد سنجری امروز در حاشیه کارگاه آموزشی نشت گاز کلر و خنثی‌سازی آن در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی کارکنان مرتبط با سلامت و بهداشت آب جنوب استان کرمان با سیستم‌های جدید کلرزنی و راه‎های مقابله با نشت گاز کلر از سیستم‎های کلرزن گازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی برای نخستین‌بار در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: این منطقه گندزدایی و بهداشت آب با سیستم‎های کلرزن گازی و پرکلرین را در دستور کار خود قرار داده است.

سنجری تصریح کرد: این روش‎ها ارزان‎ترین و مقرون به صرفه‎ترین شیوه کلرزنی آب آشامیدنی بوده و به سهولت نیز قابل استفاده است، گرچه سیستم‎های جدیدی نیز در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته و این دانش نیز به روز شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت بیان داشت: در همین راستا شرکت «شالوده آب» به عنوان مجری این کارگاه آموزشی در صدد آموزش دست‎اندرکاران این امر خطیر برآمده است تا اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهد.

سنجری عنوان کرد: جنوب استان کرمان به عنوان پنجمین منطقه‎ای است که کارگاه آموزشی نشت گاز کلر و خنثی‌سازی آن در آنجا برگزار می‎شود.

وی از برگزاری مانور عملیاتی این کارگاه در 28 آذرماه خبر داد و اذعان داشت: این مانور با حضور مدیر کنترل کیفیت آب استان کرمان، کارشناسان شرکت شالوده، مدیران و کارشناسان اداره‎های آب و فاضلاب‎ جنوب کرمان و مدیران دستگاه‎های اجرایی جیرفت در محل مخازن ذخیره آب این شهرستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/80001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول