اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیران حرفه و فن مدارس گچساران

کارگاه آموزشی کار و فناوری در گچساران برگزار شد

کارگاه آموزشی کار و فناوری به همت آموزش و پرورش گچساران و با حضور دبیران حرفه و فن مدارس این شهرستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی کار و فناوری در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،‌ کارگاه آموزشی کار و فناوری ظهر امروز و با حضور دبیران حرفه و فن مدارس این شهرستان در سالن دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که قرار است به مدت دو روز و در دو مرحله و به منظور بالارفتن سطح توانمندی‌های آموزشی معلمان حرفه و فن مدارس گچساران برگزار شود، افزون بر 35 معلم حرفه و فن حضور دارند.

کارشناس مسئول آموزش دبیرستان دوره اول آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گچساران، اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی جدیدترین شیوه‌ها و روش‌های تدریس و الگودهی به دانش‌آموزان ارائه و آموزش داده می‌شود. 

انوشیروان قیطاسی ابراز داشت: در پایان دوره نیز دبیران با حضور دانش‌آموزان در کارگاه علمی شرکت کرده و از چگونگی برنامه‌های کارگاه مطلع می‌شوند.

وی یادآور شد: حضور دو نفر از معلمان آموزش‌دیده در مدارس و ارائه این آموزش‌ها به دانش‌آموزان برای بالارفتن سطح آگاهی‌های دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای این کارگاه آموزشی است.

قیطاسی با تأکید بر لزوم ترویج و بیان اهمیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای در میان دانش‌آموزان و والدین، تصریح کرد: گرایش دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در یکی دو سال اخیر بسیار گسترده و مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: این استقبال زمینه‌ای را برای حرکت‌های رو به جلو فراهم آورده که لازم است معلمان و مربیان نیز همگام سطح آموزش و اطلاعات خود را به روز کرده و ارتقا بخشند.

قیطاسی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، متذکر شد: دوره‌های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی‌ها و مهارت‌های معلمان و مربیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول