اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی جرم‌شناسی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین گفت: کارگاه آموزشی جرم‌شناسی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی جرم‌شناسی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حسن نورمحمدی اظهار داشت: یک دوره کارگاه آموزش جرم‌شناسی ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت پسران برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را پیشگیری و آشنایی مددجویان با عناوین مجرمانه عنوان کرد و گفت: به منظور کاهش تکرار جرم در بین بزهکاران اطفال و نوجوان و چگونگی برخورد و مقابله آنها با آسیب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین افزود: بروز بسیاری از جرایم از سوی نوجوانان نتیجه ناآگاهی از عواقب سوء انجام آن عمل است، بررسی‌ها در این مرکز حاکی از ضعف بینش مددجویان نسبت به مسائل فردی و اجتماعی بوده و متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها در قبال آن بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌تفاوت هستند.

نورمحمدی بر تقویت ارتباط والدین و فرزندان تأکید کرد و افزود: اگر در خانواده ارتباطات درستی برقرار باشد یقیناً آسیب‌ها و جرایم مربوط به اطفال و نوجوانان کاهش پیدا می‌یابد.

وی بیان کرد: مددجویان بزهکار در برخورد با مسائل و مشکلات، آستانه تحمل پایینی داشته و به تبع آن مرتکب تخلف و بزه می‌شوند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین افزود: در این کارگاه احساس مسئولیت، رفع احساس بیگانگی از خود و جامعه و شیوه‌های فائق شده منطقی بر مشکلات نیز آموزش داده می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به نقش تأثیرگذار اینگونه کارگاه‌ها در مددجویان، بر حضور فعال و مستمر آنها در دوره‌های آموزشی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: نرخ جرایم نوجوانان بزهکار کاهش چشمگیری در سطح استان داشته و باید برای از بین بردن و پیشگیری از وقوع جرم، همه کارشناسان و متخصصان این حوزه وارد میدان اصلاح و تربیت شوند.

انتهای پیام/77002/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول