اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت کانون مداحان انجام شد

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مداحی در دشتستان

کارگاه آموزشی تخصصی مداحی در دشتستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مداحی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان، پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مداحی در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه یک امر ضروری و مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: مداحان نقشی تاثیرگذار در جامعه دارند و ساماندهی این قشر و افزایش توانمندی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی گفت: کارگاه تخصصی مداحی به همت کانون مداحان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: افزایش دانش و توانمندی مداحان از اهداف این کارگاه است و تلاش می‌کنیم دوره‌های آسیب‌شناسی نیز برگزار کنیم.

مسئول کانون مداحان شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: این دوره آموزشی شامل 30 جلسه و با شرکت 45 نفر در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

ابوذر ارمی در ارتباط با سرفصل‌های آموزشی این دوره افزود: فنون مداحی، تاریخ اسلام، ادبیات فارسی، تجوید سطح یک قرآن، مقابله با خرافات و آسیب‌شناسی مجالس عزاداری از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره کارگاهی است.

وی اضافه کرد: این دوره با استفاده از توانمندی و ظرفیت اساتید بومی شهرستان و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی توان مداحان شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول