اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ همت واحد بهداشت مدارس شبکه بهداشت ری انجام شد

برگزاری کارگاه آموزشی سلامت پوست برای مراقبان بهداشتی مدارس شهرری

کارگاه آموزشی با موضوع مراقبت از سلامت پوست و مو ویژه مراقبان بهداشتی مدارس به‌ همت واحد بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی سلامت پوست برای مراقبان بهداشتی مدارس شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جلسه آموزشی با موضوع مراقبت از سلامت پوست و مو ویژه مراقبان بهداشتی مدارس با حضور 100 نفر از مراقبان بهداشت مدارس جنوب تهران برگزار شد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت مدارس در این نشست آموزشی اصول بهداشتی در حفظ سلامت پوست و مو را بیان کرد.

معصومه ادریسی با اشاره به اهمیت کنترل بیماری‌های واگیر به‌ویژه در مراکز تجمع افراد مانند مدارس اظهار داشت: نقش مراقبان بهداشت در مدارس در این زمینه با اهمیت است و آنها می‌توانند با آگاه کردن کادر مدرسه، اولیا و دانش‌آموزان در پیشگیری از این بیماری‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشند.

وی شناسایی موارد بیماری را اقدامی مهم دانست و عنوان کرد: در صورت مشاهده هر مورد بیماری مسئولان مدارس باید آن را به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند تا ضمن درمان بیمار از شیوع آن جلوگیری شود.

بر پایه این گزارش، واحد بهداشت مدارس شبکه بهداشت شهرستان ری در اقدامی مشابه جلسه آموزشی با همین موضوع در منطقه قمصر شهرستان ری برپا کرد که در این دو جلسه حدود 450 نفر از مراقبان بهداشت و اولیا و دانش‌آموزان شرکت کردند.

انتهای پیام/2462/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول