اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاینات:

حماسه‌سازان 13 آبان پیروان امام خمینی هستند

امام جمعه قاینات گفت : حماسه‌سازان 13 آبان پیروان امام خمینی هستند.

حماسه‌سازان 13 آبان پیروان امام خمینی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: روز 13 آبان به عنوان نمونه مبارزه با استکبار جهانی بوده که باید ادامه یابد.

وی با بیان این‌که آمریکا تاکنون فشارهای زیادی بر ملت ایران وارد کرده‌ است، ادامه داد: فشارهایی که آمریکا بر این ملت به وجود آورده شامل تحریم‌های بوجود آمده بوده که اکنون با آن روبرو هستیم.

حماسه‌سازان 13 آبان پیروان امام خمینی هستند

امام جمعه قاینات به حماسه‌سازان 13 آبان اشاره کرد و افزود: حماسه‌سازان روز 13 آبان امام(ره) و همه کسانی که پیرو خط ایشان بودند هستند.

اصفهانی یادآور شد: همچنین افرادی که بصیرت داشته و کسانی که می‌دانند آمریکا چه صدماتی بر این ملت بوجود آورده است از جمله حماسه‌سازان این روز هستند.

وی به ضرورت شعار مرگ بر آمریکا اشاره و اضافه کرد: ضرورت شعار مرگ بر آمریکا در این روزها این است که انسان‌ها باید رسم قدیمی خود را که شعار مرگ بر آمریکا بوده را انجام دهند که اگر این کار انجام نشود به معنای شکست تلقی می‌شود.

امام جمعه قاینات گفت :شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از تفکر و ماهیت انقلاب اسلامی بوده و اصل حماسه از ناحیه مردم انجام می‌شود.

اصفهانی خاطرنشان کرد: اصل حماسه از ناحیه مردم و آنهایی که می‌دانند که از ناحیه آمریکا چه ظلم‌هایی انجام می‌شود صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/69024/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول