اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگداشت حماسه 9 دی صورت گرفت

برگزاری فستیوال هنرهای رزمی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی فستیوال هنرهای رزمی تیمی و انفرادی با حضور قهرمانان کشوری و استانی قیروکارزین و تیم‌های باشگاهی رزمی در ورزشگاه آزادی شهر قیر برگزار شد.

برگزاری فستیوال هنرهای رزمی در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی فستیوال هنرها و حرکات رزمی تیمی و انفرادی با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه‌های رزمی قیروکارزین و با حضور مسئولان محلی و علاقمندان به ورزش‌های رزمی در سالن ریاست جمهوری ورزشگاه آزادی شهر قیر مرکز این شهرستان برگزار شد.

در این فستیوال بیش از 200 نفر از اعضای تیم‌های ورزشی رزمی از باشگاه‌های رزمی‌کاران ذوالفقار بسیج شهر کارزین در رشته کاراته، باشگاه کاراته پیروزی از شهر قیر، باشگاه کنگ‌فو شیردل از شهر قیر، باشگاه رزم آوران از امام شهر در رشته رزم‌آوران و باشگاه کونگ‌فو شائولین شهر کارزین که چهار نفر از آنان نیز عضو تیم فارس بوده و تیم دوئلین این استان نیز از اعضای این باشگاه هستند با اعضای منتخب خود حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین در حاشیه برگزاری این فستیوال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین بیان داشت: این فستیوال با حضور 200 ورزشکار در رشته‌های کاراته، کونگ‌فو، کونگ‌فو شائولین و رزم‌آوران و به مناسبت بزرگداشت 9 دی برگزار شد.

باقر حسنی با اشاره به استعدادهای سرشار این شهرستان در زمینه ورزش‌های رزمی افزود: از اهداف دیگر این فستیوال معرفی توانمندی‌های ورزشی این شهرستان در رشته‌های رزمی، رشد و توسعه این ورزش‌ها و معرفی ورزشکاران قهرمان این رشته‌ها و همچنین ایجاد شور و نشاط در جوانان علاقمند به این ورزش‌ها بود.

وی با بیان اینکه پرداختن به تمرینات رشته‌های مختلف رزمی مانند کاراته، تکواندو، کونگ‌فو و سایر سبک‌های رزمی باعث بهبود سیستم قلبی، عروقی و تناسب ماهیچه‌های بدن می‌شود تصریح کرد: در مجموع قدرت عمومی بدن پس از انجام تمرینات و اجرای تکنیک‌های مختلف افزایش یافته و یک رزمی‌کار می‌داند که چه طور از قدرت و استقامت به دست آمده، به شکلی مؤثر استفاده کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین در پایان با اشاره به اینکه ورزش‌های رزمی در ساختار خود از عناصر ذهنی و حتی معنوی برخوردار هستند اضافه کرد: این ورزش‌ها نه تنها قدرت تمرکز ذهنی را افزایش می‌دهند، بلکه عامل مؤثری در کنترل فردی نیز محسوب می‌شوند و احساساتی مانند خشم و ترس از طریق انجام تمرینات رزمی، بهتر کنترل می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از 20 نفر از قهرمانان کشوری و استانی قیروکارزین در ورزش‌های رزمی و همچنین یاسر نوروزی، جعفر قائدی، سجاد رضایی، موسی درفش و سید محمد سعید بحرانی مسئول و مربی باشگاه‌های شرکت کننده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول