اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی ابعاد حماسه 9 دی

همایش بصیرتی «حماسه 9 دی» در آبیک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شهرستان آبیک از برگزاری همایش بزرگ بصیرتی «حماسه 9 دی» از سوی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی این شهرستان خبر داد.

همایش بصیرتی «حماسه 9 دی» در آبیک برگزار می‌شود

ابراهیم آبتین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: همایش بزرگ بصیرتی «بزرگداشت حماسه 9 دی» عصر روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و کارمندان ادارات در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش حجت‌الاسلام حسینی الست مسئول امور فرهنگی شرق اروپا سخنرانی خواهد کرد.

این مسئول، مردم را یکی از ارکان و شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: حضور مردم در تمام حوادث، بحران‌ها و تهدیداتی که نظام اسلامی را به چالش کشانده بسیار مؤثر و کارساز بوده و البته نقش رهبری در زمان امام راحل و در شرایط فعلی نقش مقام معظم رهبری در هدایت و به سلامت رساندن کشتی انقلاب اسلامی در مقاطع حساس بسیار راهبردی و راهگشا است.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شهرستان آبیک اذعان کرد: ولایت‌پذیری مردم سبب شد که حماسه 9 دی خلق شود و دشمنان داخلی و خارجی نظام سر جای خود بنشینند.

آبتین اضافه کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری در حماسه 9 دی ماهیت فکری و قلبی تجمع کنندگان در 9 دی بروز یافت که همان ماهیت اسلامی و مکتبی شیعه و حسینی بود.

وی اظهار داشت: حماسه 9 دی بیانگر این بود که مردم هویت و ماهیت اسلامی و ایرانی خود را فراموش نکرده‌اند و همچنان برای دفاع از اسلام و نظام ایستاده‌اند و در پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنند.

این مسئول همچنین از برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان «حماسه 9 دی» از سوی فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شهرستان آبیک خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 42 قطعه پوستر 50 × 70 برای عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/77006/ت/20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول