اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت حماسه 9 دی

نمایشگاه ستیز با عاشورا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بهار از برگزاری نمایشگاه ستیز با عاشورا به مناسبت حماسه 9 دی به مدت یک هفته در شهرستان بهار خبر داد.

نمایشگاه ستیز با عاشورا برگزار می‌شود

علی فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی نمایشگاهی با موضوع ستیز با عاشورا به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه ستیز با عاشورا در راستای آشنایی مردم با اهداف دشمنان اهل بیت و فتنه‌انگیزی آنان در تاریخ هشتم دی ماه برگزار می‌شود.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بهار تصریح کرد: این نمایشگاه از نهم دی ماه و به مناسبت فرا رسیدن حماسه ماندگار 9 دی در مسجد امام خمینی شهرک فرهنگیان بهار همه روزه به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: موضوعات این نمایشگاه با عناوین تاریخچه مخالفت با کتب سرخ حسینی، جنگ نرم علیه حماسه عاشورا، زمینه‌ها و ریشه‌های واقعه عاشورا، دلایل ماندگاری عاشورای 61 هجری قمری، بصیرت عاشورایی و حماسه 9 دی برگزار خواهد شد.

فاضلی عنوان کرد: دشمنان همیشه منتظر فرصتی بوده‌اند تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کنند که این زمینه در انتخابات 22 خرداد سال 88 برای آنان فراهم شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری حماسه 9 دی ادامه داد: همان‌گونه که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند مردم بصیر ایران اسلامی نیز از دادن پاسخ قاطع و محکم به آنان دریغ نمی‌کنند و چون گذشته حماسه‌ها خلق می‌کنند.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بهار حضور مردم را برگ برنده جمهوری اسلامی ایران خواند و عنوان کرد: در 9 دی حضور مردم در سراسر کشور آن‌چنان باشکوه و گسترده بود که حتی رسانه‌های دشمن نیز نتوانستند ذره‌ای از این عظمت را بکاهند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی برای حفظ ارزش‌های انقلاب همیشه آماده خلق حماسه‌های بزرگ هستند.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول