اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اربعین حسینی صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه عکس «سوگواره» از لنز عکاسان آبیکی

نمایشگاه عکس «سوگواره» از سوی کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک به مناسبت اربعین حسینی در ابن شهرستان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس «سوگواره» از لنز عکاسان آبیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، طی فراخوان مسابقه عکس «سوگواره» از سوی کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، از سوی 48 عکاس آبیک، 480 قطعه عکس به مجتمع فرهنگی و هنری باران ارسال شد.

از 48 عکاس آبیکی شرکت‌کننده در مسابقه عکس «سوگواره» 25 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

از سوی هر عکاس آبیکی، 10 قطعه عکس رنگی 30 در 40 به کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ارسال شده است.

بنابراین گزارش، مسابقه عکس «سوگواره» با موضوعاتی مانند مراسم‌ها و آیین‌های عزاداری اهل بیت(ع)، سفره‌های عاشورایی و کودک شش ماهه (حضرت علی‌اصغر(ع)) برگزار شده است.

مسئول کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: از بین 480 اثر ارسال شده به مسابقه عکس «سوگواره» 40 اثر برگزیده در قالب نمایشگاه عکس «سوگواره» هم‌زمان با فرارسیدن اربعین حسینی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری باران برپا می‌شود.

مهران محمدی افزود: در حاشیه برپایی نمایشگاه، همایشی با حضور عکاسان و سخنرانی دو تن از  عکاسان نمونه استانی در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار می‌شود و به 10 عکاس برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

نمایشگاه عکس «سوگواره» پیش از اربعین حسینی برپا و به مدت 10 روز در در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری باران برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/77006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول