اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد

بازگشت 10 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در آبیک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از بازگشت 10 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل این شهرستان به تحصیل خبر داد.

بازگشت 10 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان نخستین منطقه‌ای است که در چهار کلاس درس آن، بخاری‌های برقی و تابشی نصب شده است که علاوه بر داشتن ایمنی، کیفیت و پاکی سوخت در صرفه‌جویی انرژی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه تبدیل بخاری‌های گازسوز مدارس به سیستم گرمایشی شوفاژ و پکیج در حال پیگیری است، افزود: این در حالی است که نصب پکیج در مدارس جدیدالاحداث و کوچک و زیر سه کلاس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از بازگشت 10 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل این شهرستان به تحصیل خبر داد و گفت: دو نفر از این دانش‌آموزان بیمار بوده‌اند که با کمک به آنان به تحصیل بازگشته‌اند و مابقی دانش‌آموزان با تدابیر مسئولان به تحصیل بازگشتند.

نوروزی نگاه فرهنگی مسئولان شهرستان آبیک به این اداره را مؤثرتر و مهم‌تر از نگاه مادی ذکر و خاطرنشان کرد: بازگشت دانش‌آموزان به تحصیل یک کار ارزشی، فرهنگی و بسیار بزرگی است که با مساعدت مسئولان صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنوراه خیران مدرسه‌ساز در آینده نزدیک در شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به کلنگ‌زنی زمین احداث مدرسه شهرک فردوس و ضرورت احداث این مدرسه، در نظر داریم خیران را به سمت احداث این مدرسه سوق دهیم که حق دانش‌آموزان این شهرک است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: حماسه 9 دی انقلاب دیگری بود که از سوی ملت ولایت‌مدار در سال 88 رقم خورد.

این مسئول اضافه کرد: برخی صاحب‌نظران معتقد هستند انقلابی بزرگ است که در درون خود بتواند انقلاب دیگری را بپروراند که در طول عمر 35 ساله انقلاب شاهد انقلاب‌هاب متعدد مانند 13 آبان و 9 دی بوده‌ایم که ریشه در اعتقادات دینی دارد و بیانگر عظمت انقلاب و دستاوردهای و آرمان‌های آن است.

نوروزی با اشاره به اربعین حسینی تصریح کرد: عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) نشأت گرفته از باورهای عمیق دینی و شیعی ملت ایران است که مطلوب است خانواده‌ها و مسئولان در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حسینی در نسل نوجوان و جوان بکوشند.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول