اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان جنوبی مطرح کرد

پاسخ به شبیخون فرهنگی با برگزاری یادواره شهدا

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر دچار شبیخون فرهنگی از طرف دشمن شده‌ایم، گفت: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند به بخشی از شبیخون فرهنگی دشمن پاسخ دهد.

پاسخ به شبیخون فرهنگی با برگزاری یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز یادواره 84 شهید بیسیم‌چی خراسان جنوبی برای نخستین‌بار در این استان برگزار شد.

وی با بیان این‌که نقش شهدای بیسیم‌چی در دفاع مقدس، نقش برجسته‌ای بود، تصریح کرد: این شهیدان از نخستین کسانی بودند که در شادی و غم مردم بیشترین نقش را داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به آیه‌ای از قران کریم، اذعان داشت: خداوند در این آیه می‌فرماید: از میان مؤمنان عده‌ای هستند که بر سر عهد خود باقی می‌مانند.

نوفرستی اضافه کرد: به طور حتم در مسیر همراهی با خدا عده‌ای به شهادت می‌رسند و عده‌ای دیگر نیز باقی می‌مانند.

وی با بیان این‌که رسالت شهدای کربلا تا غروب عاشورا انجام شد، افزود: از غروب عاشورا رسالت رساندن پیام شهیدان بر عهده اسرا  کربلا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما نیز 23 هزار شهید رسلت خود را با فدای جان خود انجام دادند و بعد از آن‌ها باید کسانی باشند که راه آن‌ها را ادامه دهند.

نوفرستی یادآور شد: کسانی که بعد از شهدا باقی ماندند با برگزاری یادواره‌ شهدا، انتشار وصیت‌نامه و خاطرات شهدا و انتشار کتاب‌هایی در ارتباط با شهدا می‌توانند رسالت رساندن پیام شهدا را انجام دهند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر جامعه ما  دچار مشکلات زیادی شده است، اذعان داشت: اگر زمانی در جنگ نظامی با دشمن بودیم، اکنون وارد جنگ نرم و شبیخون فرهنگی شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند به بخشی از شبیخون فرهنگی دشمن پاسخ دهد.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول