اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

49 مدرسه زنجان مجهز به سیستم تابشی است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه2 زنجان گفت: 49 مدرسه در زنجان مجهز به سیستم تابشی برای گرمایش مدارس است.

49 مدرسه زنجان مجهز به سیستم تابشی است

فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: توسعه سیستم‌های تابشی برای گرمایش مدارس در روستاها مورد تاکید قرار دارد.

وی به وضعیت گرمایش مدارس در ناحیه دو زنجان اشاره کرد و افزود: در راستای توسعه بخاری‌های تابشی 152 بخاری جدید دریافت شده که به مرور در مدارس دارای شرایط نصب می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه برای ارتقای ایمنی سیستم‌های گرمایشی مدارس اهتمام جدی وجود دارد، یادآور شد: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

این مسئول به مدارس زیر پوشش آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان بیشترین مدارس زیر پوشش روستایی را دارد.

بهلولی با بیان اینکه تلاش می‌شود در مدارس روستایی سیستم‌های گرمایش به صورت حرارت مرکزی و تابشی توسعه یابد، خاطرنشان کرد: در این راستا اهتمام جدی وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به وضعیت بخاری‌های موجود در مدارس این ناحیه اشاره و خاطرنشان کرد: 128 مدرسه شهری در این ناحیه وجود دارد و همچنین 121 مدرسه روستایی که در مجموع 257 آموزشگاه می‌شود.

وی به استقرار سیستم گرمایشی حرارت مرکزی در مدارس اشاره کرد و گفت: در مدارس شهری 100 مدرسه دارای سیستم حرارت مرکزی هستند.

بهلولی با بیان اینکه هشت مدرسه نیز دارای بخاری‌های گازی هستند، افزود: از 139 مدرسه روستایی نیز 29 مدرسه دارای سیستم گرمایش حرارت مرکزی هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان همچنین به بخاری‌های گازی در مدارس روستایی اشاره کرد و اذعان داشت: شش مدرسه نیز مجهز به بخاری گازی هستند. همچنین 91 آموزشگاه نیز از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود بخاری‌های دارای سوخت مایع از مدارس حذف شود، متذکر شد: تعاملات و همکاری لازم با اداره گاز و نوسازی مدارس صورت گرفته است.

وی در پایان 21 درصد مدارس ناحیه 2 را مدارس متوسطه تخصصی عنوان کرد و بیان داشت: 15 درصد مدارس این ناحیه نیز مدارس راهنمایی هستند.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول