اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

اجرای نهضت ملی قرآن کریم در 130 مدرسه استان بوشهر

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای نهضت ملی قرآن کریم در 130 مدرسه این استان خبر داد.

اجرای نهضت ملی قرآن کریم در 130 مدرسه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی موحدی صبح امروز در بازدید از مدارس عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان امری لازم است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تحصیل دانش‌آموزان امری بسیار مهم و ارزنده است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش برای کسب مدارج علمی و تهذیب نفس باید سرلوحه همه دانش‌آموزان قرار گیرد.

موحدی تصریح کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون در جایگاه بسیار بالایی از نظر علمی و تولید علم قرار دارد و به فضل الهی با تلاش و جهد شما دانش‌آموزان عزیز و ایثارگری‌های معلمین و دبیران بیشتر از گذشته به افق‌های روشن مد نظر مقام معظم ولایت نزدیک خواهیم شد.

این مسئول اضافه کرد: همه معلمین و فرهنگیان عزیز در امر تربیت دانش‌آموزان باید از ظرفیت‌های وجودی خویش و توانمندی‌های آموزش و پرورش شهرستان خود بهره بگیرند.

موحدی ابراز داشت: نظام تعلیم و تربیت بیش از هر چیز به مدرسه خوب، مربی محجوب و تربیت مطلوب نیازمند است و همه ما باید مربی محجوب دانش‌آموزان خود باشیم تا بتوانیم در امر تربیت بچه‌ها موفق باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: امروز ایران اسلامی بیشتر از هر چیز به جوانان تحصیل کرده و معتقد به آرمان‌های مقدس شهداء و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد و شما دانش‌آموزان می‌توانید با سخت‌کوشی و تحصیل و تهذیب نفس در پیشرفت علمی کشور نقش مهمی ایفا کنید.

وی در پایان اذعان داشت: گسترش فعالیت‌های قرآنی در مدارس امری مهم است که باید مورد عنایت بیشتری قرار گیرد.

این مسئول از اجرای نهضت ملی قرآن کریم در 130 مدرسه استان بوشهر خبر داد و متذکر شد: تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان را با فعالیت‌های قرآنی مأنوس کنیم.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول