اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان سما:

تلفیق آموزش عالی و آموزش و پرورش محور همایش «مدرسه فردا» است

معاون نیروی انسانی سازمان سما گفت: تلفیق آموزش عالی و آموزش و پرورش از ویژگی‌های همایش ملی "مدرسه فردا" است.

تلفیق آموزش عالی و آموزش و پرورش محور همایش «مدرسه فردا» است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، قاسم یزدان‌پناه پنج‌شنبه شب در حاشیه همایش ملی مدرسه فردا که به میزبانی دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح همایش ملی مدرسه فردا بسیار منظم و با کیفیت بود.

وی تصریح کرد: مزیتی که دانشگاه سما دارد، این است که مقالات ارائه شده در این دانشگاه را می‌توان کاربردی کرد و اساتید دانشگاه می‌توانند در مورد آن نظرات و پیشنهادات لازم را ارائه کنند.

یزدان‌پناه اذعان داشت: بیرون آوردن مقالات از قفسه‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران از دیگر ویژگی‌های بارز این همایش است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی در زمان حال بیان داشت: نباید منتظر فردا باشیم و سپس برنامه‌ریزی کنیم، بلکه از هم اکنون باید آینده را رصد کنیم و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

معاون نیروی انسانی سازمان سما متذکر شد: مدیران باید همواره رو به آینده حرکت کنند و تجربه گذشته را در حال تکرار کنند تا از قافله‌ تغییر در آینده عقب نمانند.

وی با اعلام رضایت از همایش مدرسه فردا گفت: در مدارس فردا باید جایگاه دانش آموزان، معلمان، مدیران و معماری مدارس به‌درستی دیده شود و این موضوع در این همایش مشهود بود.

یزدان‌پناه باز شدن اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها را اصلی‌ترین تاثیر دانست و افزود: با یک خرد جمعی و شنیدن افکار مختلف و متفاوت و آگاهی از آخرین دستاوردها می‌توان وسعت دید خود را افزایش داده و سبب تغییر ذهنیت شد.

وی با بیان اینکه تغییر هیچ‌گاه منتظر دیگران نیست، ابراز داشت: با شرکت در همایش ملی مدرسه فردا بسیاری از مدیران با کلید واژه‌هایی که به ذهنشان برخورد می‌کند، آشنا می‌شوند و در نتیجه یاد می‌گیرند که هرگز به شرایط موجود قانع نباشند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول