اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی «مدرسه فردا» خبر داد

ارسال 256 مقاله به همایش ملی «مدرسه فردا»

دبیر علمی همایش ملی «مدرسه فردا» در دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس گفت: تعداد 256 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

ارسال 256 مقاله به همایش ملی «مدرسه فردا»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، جواد سلیمان‌پور پنج‌شنبه شب در همایش ملی «مدرسه  فردا» که به منظور هفته پژوهش و به میزبانی دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی چالوس برگزار شد، اظهار داشت: از تعداد 256 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، تعداد 141 مقاله مرتبط با محورهای اصلی همایش بود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی هر یک از مقالات توسط دو داور در رشته علوم تربیتی تعداد 14 مقاله در قالب سخنرانی و 24 مقاله به‌صورت پوستر  گزینش شدند.

سلیمان‌پور محتوای الکترونیکی و نظریات تعامل با جهانی شدن را از محورهای اصلی مقالات انتخاب شده‌ همایش ملی مدرسه فردا برشمرد و گفت: اثربخشی آموزش در کاهش مشکلات رفتاری، فضای فیزیکی استاندارد، شرایط مدرسه هوشمند و توسعه فاوا در آموزش از دیگر محورهای سخنرانی در این همایش است.

وی اذعان داشت: سبک‌های تدریس و روش‌های فعال آموزش، تحلیل محتوای کتب درسی ابتدایی و فراتحصیل پژوهش‌های ابتدایی، ضرورت یادگیری فعال در مدارس فردا، تکنیک‌های خلاقیت و انگیزش تحصیلی در تربیت دینی و معنوی محورهای مقالات در همایش ملی مدرسه فردا بود.

دبیر علمی همایش ملی مدرسه فردا ادامه داد: نظریه برنامه درسی ساخت‌گرا در تحولات مدارس هوشمند و تئوری‌های برنامه‌وری و صلاحیت‌های حرفه‌ای و رفتاری معلمان موضوعات دیگر مقالات سخنرانی در این همایش است.

وی اعلام داشت: نتایج همایش به‌صورت CD و کتابچه مقالات همایش تهیه و تدوین شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول