اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش‌ سیرجان خبر داد

افتتاح‌ گاز‌رسانی به 10 مدرسه در سیرجان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان گفت‌: با رفع ‌مشکل گازرسانی به 10 مدرسه حاشیه‌ای و روستایی سیرجان،‌ سیستم گرمایشی این مدارس افتتاح شد.

افتتاح‌ گاز‌رسانی به 10 مدرسه در سیرجان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حمید سعیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح گازرسانی به 10 مدرسه روستایی سیرجان اظهار داشت: برای رفع مشکل این مدارس و گازرسانی به روش پکیج و شوفاژ بیش از یک میلیارد ریال از منابع مالی مختلف و نوسازی مدارس استان کرمان تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: مشکل بیش از 30 مدرسه باقیمانده نیز که فاقد سیستم گرمایشی بودند به صورت موقت رفع شده‌ و تا پایان سال تحصیلی جاری به سیستم‌های جدید گرمایشی و گازرسانی مجهز می‌شوند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و مساعدت مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر از امروز هر 15 روز یک مدرسه از مدارسی که دارای مشکل سیستم گرمایشی بودند در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تجهیز می‌شوند.

‌وی‌افزود‌: در برنامه گازرسانی به روستاها نیز هر 10 روز یک روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و این برنامه تا سال آینده ادامه دارد.

حسن‌پور عنوان کرد: هم اکنون 53 روستا در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در حال انجام عملیات گازرسانی ‌است و هر 10 روز یک روستا به طور کامل در این دو شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی ابتکار اعلام و پخش کمبودهای شهرستان سیرجان را موجب تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد و از رسانه‌ها به دلیل پیگیری این مسئله قدردانی کرد.

انتهای پیام/80015/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول