اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در 79 مدرسه سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در 79 مدرسه سعدآباد خبر داد.

فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در 79 مدرسه سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در همایش شوراهای دانش‌آموزی سعدآباد اظهار داشت: این همایش به منظور توجیه و تبیین اهداف این شورا و تجلیل از شوراهای دانش‌آموزی برتر و با هدف ترویج فرهنگ مشارکت در امور برگزار شده است.

وی افزود: شوراهای دانش‌آموزی یک نهاد صنفی است که به منظور مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در فعالیت‌های اعتقادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی مدرسه تشکیل می‌شود.

امیری‌زاده تصریح کرد: باید تلاش شود که از هر اقدام جناحی و گروهی در جامعه و همچنین از ایجاد رقابت‌های ناسالم و مخرب در فعالیت‌های دانش‌آموزی پرهیز شود.

وی به تبیین اهداف شوراهای دانش‌آموزی و نیز وظایف منتخبین در اداره امور مدارس پرداخت و گفت: از جمله وظایف شما اعضای شورا در مدارس، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، ارائه نقطه نظرات به مدیر مدرسه، همکاری در امور پرورشی و بهداشتی و ایجاد نظم در مدرسه و برگزاری نماز جماعت است.

امیری‌زاده یادآور شد: شوراهای دانش‌آموزی تمرینی برای قبول مسئولیت‌های آینده توسط دانش‌آموزان است.

وی از فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در 79 مدرسه سعدآباد خبر داد و افزود: تقویت شوراهای دانش‌آموزی مورد تاکید مسئولان این منطقه قرار دارد.

امام جمعه سعدآباد نیز طی سخنانی در ارتباط با اهمیت شوراهای دانش‌آموزی مدارس اظهار داشت: اعضای شوراهای دانش‌آموزان در واقع نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی با بیان اینکه رمز موفقیت جوان ایرانی معرفت، ایمان به خدا و عمل صالح است گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی در واقع سرمایه‌های معنوی ما هستند و مدارس بهترین جایگاه را برای تربیت استعدادها و ظرفیت‌های عظیم دانش‌آموزان دارند.

در پایان این همایش روسای شورای دانش‌آموزی هر مدرسه به بیان نظرات، پیشنهادات و انتظارات خود پرداختند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول