اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری قزوین عنوان کرد

توسعه شهرنشینی با همکاری شهرداری و حوزه اقتصاد در قزوین

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین، رونق و توسعه زندگی شهری را از مهم‌ترین نتایج همکاری دو سویه شهرداری و حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در شهر قزوین عنوان کرد.

توسعه شهرنشینی با همکاری شهرداری و حوزه اقتصاد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با حضور حسین بهزادپور معاون خدمات شهری، صبح امروز حامیان مالی سومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز و همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده در جشنواره روز قزوین، شامل شرکت مینای قزوین، بانک صادرات، شرکت مخابرات استان و مجتمع مسکونی راژیا مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسین بهزادپور در این برنامه با تأکید بر لزوم همکاری و همراهی بیشتر شرکت‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و فاخر، همکاری مستمر آنها با شهرداری قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی در اجرای چنین برنامه‌هایی را در سال‌های آتی خواستار شد.

وی افزود: به طور حتم منافع ناشی از برپایی چنین اقداماتی از آن شرکت‌های تولیدی و به ویژه شهر قزوین و شهروندان آن می‌شود و در سایه برگزاری چنین روندی نوع فعالیت و کالاهای تولیدی این واحدهای اقتصادی به مردم بیش از پیش معرفی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین رونق و توسعه زندگی شهری را از مهم‌ترین نتایج همکاری دو سویه شهرداری و حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در شهر قزوین اعلام کرد و بر زحمات و حمایت‌های حامیان مالی این دو برنامه مهم فرهنگی در جشنواره روز قزوین، ارج نهاد.

توجه به مسئولیت‌های اجتماعی از وظایف اصلی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه مراسم با بیان اینکه امروز دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی نمی‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی بی‌توجه باشند، ادامه داد: در کنار ارگان‌هایی که به طور مستقیم با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مواجه‌اند شرکت‌های تولیدی، صنعتی و بانک‌ها نیز در کنار اجرای مسئولیت‌های ذاتی باید نیم نگاهی به خواسته‌ها و نیازهای اجتماعی شهر و استانشان بیندازند.

سعید وزیری‌نژاد ضمن قدردانی از حامیان مالی جشنواره بازی و اسباب‌بازی تصریح کرد: بی‌شک شکوفایی شهر قزوین با برگزاری چنین برنامه‌هایی رقم می‌خورد و حامیان مالی از پشتیبان‌های اصلی این برنامه‌ها محسوب می‌‌‌شوند.

گفتنی است، در ادامه مراسم به رسم یادبود و با اهدای هدایایی از نمایندگان شرکت‌های حضور یافته در جلسه تقدیر شد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول