اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پیرتاج بیجار:

شهرداری خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است

شهردار پیرتاج شهرداری را خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم دانست و ایجاد فضای شهری مناسب و یکسان در سطح شهر پیرتاج را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

شهرداری خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، امیر فرخیان عصر امروز در مراسم معارفه شهردار و افتتاح شهرداری پیرتاج که با حضور فرماندار بیجار و مسئولین و مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد اظهار کرد: شهرداری در خط مقدم و صف اول خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و در این راستا رسالتی خطیر عهده‌دار است.

شهردار پیرتاج افزود: امید است با همیاری مردم بتوانیم با برنامه‌ای کارشناسی شده شهری سالم بسازیم و این مهم با همکاری و همراهی مردم محقق خواهد شد.

فرخیان با اشاره به برنامه‌ها و اهداف خود در راستای تحقق حقوق شهروندان پیرتاج، گفت: ایجاد فضای شهری مناسب و یکسان با برنامه‌های منسجم با مشارکت اقشار مختلف مردم و بهره‌گیری از امکانات و تجربیات و همچنین استفاده از توان شورای شهر می‌توان موجبات رونق و توسعه شهر پیرتاج را فراهم ساخت.

فرخیان گفت: شهر پیرتاج تمامی زمینه‌ها و ظرفیت‌های پیشرفت و توسعه را داراست و تلاش ما در این راستا تبدیل پیرتاج به شهری آباد خواهد بود.

وی پرداختن به مسائل فرهنگی را از جمله اولویت‌های کاری خود عنوان و بیان کرد: با توجه به مذهبی‌بودن شهر پیرتاج توجه به مسائل و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اولویت‌های شهرداری قرار خواهد گرفت.

شهردار پیرتاج در پایان بر توجه تمامی مسئولان به تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: هدف ما رضایت مردم است لذا تکریم آنان از وظایف اصلی ما خواهد بود.

*لزوم تخصیص اعتبارات جهشی به شهرهای جدید التأسیس

بخشدار چنگ الماس شهرستان بیجار بر تخصیص اعتبارات جهشی به شهرهای جدید التأسیس  و توجه ویژه به این مناطق تأکید کرد.

‌احمدرضا قاسمی ‌بر تلاش ‌در راستای عمران و آبادانی و توسعه شهر پیرتاج و بهره از توان نیروهای جوان این شهر تأکید کرد.

وی در ادامه بر تقویت فرهنگ مشارکت مردمی در همیار و تعامل با شهرداری برای توسعه شهر جدید پیرتاج تأکید کرد و گفت: استفاده از توان و نظرات مردم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه شهر پیرتاج مثمرثمر خواهد بود.

قاسمی در ادامه به استفاده از ظرفیت‌های ویژه شهر پیرتاج توسط شهرداری این شهر تأکید و تصریح کرد: معادن بالقوه گچ و سنگ لاشه و وجود امامزادگان از ظرفیت‌های لازم برای توسعه این شهر به شمار می‌آیند که باید شهرداری از این مهم استفاده لازم را ببرد.

وی افزود: جمعیت خوب و مناسب شهر پیرتاج از مولفه‌های ارزنده برای پیشرفت و توسعه هر چه سریع‌تر این شهر است و شهرداری و شورای شهر با استفاده از توان مردم می‌توانند موجبات رونق روزافزون این شهر را فراهم سازند.

بخشدار چنگ الماس در ادامه به ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری تأکید و این امر را موجب رونق شهری عنوان کرد.

این مسئول گفت: مسائل فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری و شورای شهر یک ضروریات است و توجه به تقویت مسائل و زیرساخت‌های فرهنگی و گسترش آن مانع از مهاجرت جوانان از این شهرها به شهرهای بزرگ خواهد شد.

قاسمی اظهار کرد: درست است که مشکلات و تنگناهایی وجود دارد، اما باید از فرصت‌های موجود که در اختیار است برای گره‌گشایی تمامی مشکلات موجود استفاده کرد.

در پایان این مراسم مسئولان همراه مردم با حضور در مزار شهدای شهر پیرتاج با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/79015/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول