اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تربت جام:

شهرداری تربت جام دچار روزمرگی شده است

سرپرست شهرداری تربت جام با بیان اینکه بیش از 160 شهرداری در کشور اعلام ورشکستگی کرده‌اند، گفت: شهرداری تربت جام نیز به روزمرگی دچار شده است.

شهرداری تربت جام دچار روزمرگی شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، سیدیحیی موسوی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان با اشاره به اعتراض شهروندان نسبت به نصب چهار سرعت‌کاه غیراستاندارد در بلوار ورودی این شهر اظهار کرد: یکی از سرعت‌گیر‌ها جمع‌آوری و سه مورد دیگر مرمت شد.

سرپرست شهرداری تربت جام افزود: مسیر رفت و برگشت بیمارستان سجادیه اصلاح و جابه‌جایی درختان در حال انجام بوده و علائم هشداردهنده نیز نصب شده است.

وی با اشاره به تلفات حادثه‌ای مقابل بیمارستان طالقانی گفت: با توجه به اینکه شهروندان کمتر از پل هوایی استفاده می‌کنند و از ابتدای سال تاکنون چهار حادثه ناگوار منجر به فوت اتفاق افتاده مصوب شد آیلند وسط محور نرده‌کشی شود و یک سرعت‌گیر هم نصف گردد.

سرپرست شهرداری تربت جام با انتقاد از حفاری بدون مجوز در سطح شهر گفت: هیچ‌گونه مجوز حفاری تا اجرای تعهدات قبلی ادارات داده نخواهد شد زیرا برخی ادارات بعد از حفاری به تعهدات عمل نمی‌کنند.

موسوی ادامه داد: بودجه شهرداری در بهمن‌ماه هر سال بسته می‌شود و در حال حاضر 2 میلیارد تومان بدهی به کسبه و پیمانکاران داریم.

وی با بیان اینکه بیش از 160 شهرداری در کشور اعلام ورشکستگی کرده‌اند، تصریح کرد: شهرداری تربت جام نیز به روزمرگی دچار شده است.

فرماندار تربت جام نیز در این نشست با اشاره به قول مساعد استاندار خراسان رضوی برای بهره‌برداری پروژه کنارگذر گفت: پروژه کنارگذر شهرستان تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 9 میلیارد تومان به پیمانکار بدهی دارد.

سید حمید موسوی افزود: امیدواریم تا دهه فجر امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری باید راه دسترسی به بیمارستان را ظرف یک هفته تکمیل کند و مصوبه شورای هماهنگی ترافیک در خصوص حفاری‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام گفت: قطعه سوم باند دوم محور تربت جام به فریمان به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جواد نژادی‌پور افزود: شهرک صنعتی کاریزنو، مجتمع رفاهی امام رضا (ع)، شن‌شویی، انتهای محور باخرز به دانشگاه پیام‌نور و ورودی و خروجی آنها ساماندهی نشده و ایمنی لازم برای تردد مردم را ندارد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول