اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خارگ:

شهرداری خارگ تعامل خوبی با واحدهای فرهنگی دارد

شهردار خارگ، از تعامل خوب این سازمان، با واحدهای فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی خبر داد.

شهرداری خارگ تعامل خوبی با واحدهای فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بارگاهی صبح امروز در نشستی فرهنگی با حضور مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: فرهنگ و ادب همواره یکی از مهم‌ترین ابعاد اجتماعی است که کمک شایانی به سالم‌سازی جامعه خواهد کرد و هرچه در این زمینه و گسترش فرهنگ کمک شود، جای دوری نخواهد رفت و در واقع کمک به خود ما و جامع ما خواهد بود.

وی افزود: ما نیز با توجه به اهمیت این موضوع و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت گسترش فرهنگ در جامعه، اقدامات فرهنگی لازم را صورت داده‌ایم و بر انجام پروژه‌های فرهنگی تاکید داشته‌ایم و در همین راستا، سهم نیم درصد از درآمدهای حاصله خود را به کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ اختصاص دادیم.

شهردار جزیره خارگ خاطرنشان کرد: در بحث مصوبات جلسه گذشته مبنی بر خرید صندلی برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی، پیشنهاد می‌کنیم اقدامات لازم مبنی بر تعداد، نوع و برآورد هزینه توسط خود کتابخانه‌های عمومی صورت بگیرد و پس از ارائه به شهرداری، اقدامات لازم توسط ما صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به ورود بخش خصوصی به واحد زیباسازی شهرداری خارگ عنوان کرد: ما مسئله رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارهای کتابخانه‌ها را نیز به پیمانکاران ابلاغ خواهیم کرد تا در نوبت اقدام قرار بگیرد و علاوه بر آن، تهیه تابلوهای راهنما و دیگر اقدامات مصوب شده را به‌زودی انجام خواهیم داد.

حسین داربویی، رئیس شورای شهر خارگ نیز با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در جامعه اظهار داشت: برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، به سالم‌سازی جامعه کمک شایانی خواهد کرد و من از نزدیک فعالیت‌های بهزیستی را مشاهده کردم و کارهای گسترده‌ای در حال انجام است و بحمدالله این کارها، کارهای جامع و خوبی بوده است.

وی افزود: کارگروه‌هایی در 4 رشته در بهزیستی خارگ برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده بود و برای توسعه این برنامه‌ها و پیاده‌سازی آن در سطح جزیره، لازم است که بودجه‌ای خاص به این امر اختصاص یابد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول