اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

ایجاد معاونت فرهنگی در ساختار سازمانی شهرداری شهرضا

شهردار شهرضا گفت: ایجاد معاونت فرهنگی در ساختار سازمانی شهرداری شهرضا با رویکرد تدوین اهداف و برنامه‌های گسترده در این حوزه خطیر اجرایی می‌شود.

ایجاد معاونت فرهنگی در ساختار سازمانی شهرداری شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمد هویدا ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع فعالان فرهنگی شهرستان شهرضا اظهار کرد: از نخستین روز فعالیت در شهرداری شهرضا تقویت و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی را به عنوان مهم‌ترین رویکرد این مجموعه در جهت رشد و تعالی شهری در دستور کار قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: بر همین اساس در نخستین گام طرح تملک کامل کارخانه تاریخی نوین به عنوان یک مجموعه مناسب برای اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در مرکز شهر شهرضا در مرحله اجرایی قرار گرفته است و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این اصل مهم باشیم.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه توسعه فضاهای فرهنگی باید مبتنی بر چشم‌انداز 1404 باشد، افزود: برهمین اساس انتظار داریم در طول سال‌های آینده شهرضا به عنوان یکی از شهرهای موفق کشور در زمینه دست‌یابی به استانداردهای ملی در حوزه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی مطرح باشد.

وی با تشریح اهمیت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در شهرضا گفت: ایجاد فرهنگ سراها و کتابخانه‌ها در نزدیکی مساجد به عنوان یک سیاست استراتژیک در جهت هم‌افزایی بین مراکز فرهنگی مطرح است و بنده در مدت حضور در شهرداری خوراسگان نسبت به اجرای این اصل مهم اهتمام داشتم.

هویدا با تشریح لزوم صیانت از حقوق شهروندی و نقش آن در توسعه فرهنگی جامعه بیان کرد: در حال حاضر از مجموع 64 دستگاه اتوبوس درون شهری شهرضا 30 دستگاه غیرقابل استفاده است و از سوی دیگر حدود 500 هزار متر مربع معبر خاکی در سطح شهر شهرضا وجود دارد که رسیدگی به این مشکلات و نارسایی‌های از مصادیق صیانت از حقوق شهروندی درسطح حداقلی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه چاپ و انتشار اطلس فرهنگی شهرضا جزو دغدغه‌های اهالی فرهنگ مطرح است، اذعان کرد: این اثر در قالب یک مجموعه شش جلدی به همت جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان تدوین شده است و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این اثر ارجمند باشیم.

انتهای پیام/63011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول