اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت راه و برای نخستین بار در البرز محقق شد

اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری کرج

سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شد.

اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت این سازمان به عنوان پنجمین کارخانه کشور و نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز، از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

علی سلطانی‌مقدم با اعلام این خبر، افزود: از آنجا که مدرک رسمی نشان‌دهنده قابلیت تولید یک سیستم از لحاظ فنی، اجرایی است این سازمان از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت شد.

وی یادآور شد: بر اساس نخستین مصوبات کارگروه بهبود کیفیت آسفالت، مقرر شده بود که تمام پیمانکاران طرف قرارداد با وزارت راه و شهرسازی از اول مهر ماه سال‌ جاری آسفالت مورد نیاز پروژه‌ها را صرفاً از کارخانه‌های تولید آسفالتی که دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هستند، تهیه کنند.

این مسئول اظهار داشت: بر این اساس لازم بود که پس از راه‌اندازی خط تولید کارخانه آسفالت در استان البرز، با پیگیری‌های مجدانه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج بالاخص واحد برنامه‌ریزی و پژوهش این سازمان، گواهینامه فنی را به منظور مرغوبیت مصالح ساختمانی و کالاهای تأسیساتی دریافت کنیم.

به گفته وی با اخذ گواهینامه فنی، استانداردسازی آسفالت تولیدی در استان البرز تأیید شد.

سلطانی‌مقدم اخذ گواهینامه را به منظور استانداردسازی آسفالت تولیدی در سطح استان و کشور عنوان کرد و افزود: پس از بازدید از محل کارخانه و دپوی سنگدانه‌ها، ارزیابی مدارک و مستندات فنی، فرآیند تولید آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، با ضوابط فنی و آیین‌نامه‌های جاری مورد قبول مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت و در نهایت از سوی این مرکز، گواهینامه فنی برای کیفیت آسفالت راه‌ها به منظور افزایش کیفیت و دوام آسفالت تولید داخل صادر شد.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز مقرر شده است که کارخانه‌های فاقد استاندارد تولید آسفالت از چرخه فعالیت خارج شوند.

انتهای پیام/2302/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول