اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور صنفی قائمشهر:

شهرداری قائمشهر از حقوق واحدهای صنفی دفاع کند

رئیس امور صنفی قائمشهر خواستار دفاع شهرداری این شهر از حقوق واحدهای صنفی شد.

شهرداری قائمشهر از حقوق واحدهای صنفی دفاع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، نادر پیشه‌گر پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار میوه و تره‌بار قائمشهر با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط به خرید و  فروش مرکبات خواستار ساماندهی بازار میوه و تره بار هستند،اظهار داشت: دست‌فروشان مرکبات از قشر ضعیف نیستند بلکه خود واسطه خرید و فروش مرکبات هستند.

 رئیس امور صنفی قائمشهر خواستار دفاع واحدهای صنفی از شهرداری شد.

 وی با بیان اینکه در طول سال، 10 ماه نسبت به بازار بی‌خیال هستیم ولی در دو ماه آخر سال تازه به یاد بازار و خرید و فروش محصولات می‌افتیم،افزود: اگر شهرداری امکاناتی در میدان تره‌بار ایجاد نکرد چرا عمده فروشان و خرده فروشان را از رینگ داخلی کفشگرکلا جمع‌آوری کرد.

پیشه‌گر با اشاره به اینکه 90 درصد میدان بار قائم این شهرستان تعطیل شد،اذعان داشت: از 50 غرفه در میدان‌بار سه دهنه آن در حال فعالیت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید کمترین امکانات در اختیار دست فروشان گذاشته شود تا بازار به سروسامان برسد.

وی با تاکید بر جمع‌آوری دستفروشان و جلوگیری از ورود ماشین‌های بارگیری مرکبات،اذعان داشت: با عملیاتی کردن این برنامه چون بیشتر فروشندگان آن خرده فروشان هستند،این بازار یک ماه بیشتر دوام نمی‌آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با تاکید بر تعامل پلیس و ادارات شهرستان خواستار محصور شدن میدان میوه و تره‌بار در اسرع وقت شد.

مهدی ابراهیمی رئیس شورای شهر قائمشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: باید ساماندهی و آرشیو کامل از همه دست فروشان،بومی و غیربومی،شاغل یا غیرشاغل و بازاری یا غیره صورت گیرد.

سید جعفر حسینی شهردار قائمشهر نیز با اعلام اینکه در بحث لجن‌کشی و بارگیری دست فروشان مرکبات،در حریم اداره برق مشکل داریم،گفت: اگر این اداره با شهرداری همکاری کند، شهرداری آمادگی غرفه‌بندی و احداث پارکینگ را در میدان تره‌بار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قائمشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات باید میدان‌ بار دیوارکشی و فعالیت شبانه آن تعطیل شود،گفت: تخلیه یا حمل محصولات کشاورزی شبانه،سرقتی است و با قیمت پایین به خرده فروشان فروخته می‌شود.

علی مختاری بیان داشت: باید خودروهایی که وارد میدان بار می‌شوند بومی و غیربومی بودن آن شناسایی شود که با نمره پلاک آنها قابل تشخیص است.

وی افزود: باید دور بازار فنس‌کشی یا دیوارکشی شود و بازار راس ساعت هشت تعطیل شود تا جلوی ماشین‌های حمل‌بار سرقتی گرفته شود.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول