اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش جیرفت:

80 نیروی مشاوره در مدارس جیرفت فعالیت دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: 80 نیروی مشاوره در مدارس شهرستان فعالیت دارند که 40 درصد آن‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر هستند.

80 نیروی مشاوره در مدارس جیرفت فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از دلایل طلاق اعتیاد یکی از زوجین است، گفت: امروز قبح برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ها در خانواده‌ها ریخته است.

وی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان جیرفت 80 نیروی مشاوره فعالیت دارند که 40 درصد آن‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر هستند.

سالاری تصریح کرد: در دانشگاه‌ها کتاب «دانش خانواده و جمعیت» تدریس می‌شود و اهمیت تشکیل خانواده، عوامل استحکام، معیارهای همسرگزینی، ایمن‌سازی خانواده در برابر طلاق و ... در این کتاب بیان شده است که مورد استقبال دانشجویان هم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: عامل بیش از 70 درصد بزهکاری‌ها در جامعه اعتیاد است و عامل 50 درصد طلاق‌ها هم اعتیاد است که برای برطرف کردن مشکل اعتیاد در منطقه باید نهادی که معتادان را ساماندهی کند، راه‌اندازی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در اجتماع مواد مخدر زیاد است و نهادهایی که بعد از ترک معتادان را حفظ کنند تا به سمت استفاده دوباره مواد نروند در شهرستان وجود ندارد که باید این نهادها نیز راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/80002/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول