اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

انجام 2 هزار ساعت مشاوره دینی در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از انجام 2 هزار ساعت مشاوره دینی در این شهرستان خبر داد.

انجام 2 هزار ساعت مشاوره دینی در دشتستان

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از انجام 2 هزار ساعت مشاوره دینی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد مشاوره تخصصی در 9 ماه امسال انجام گرفته است.

محمودی‌نیا ابراز داشت: امروز مشاوره‌های دینی بیش از پیش نیاز به بازنگری و توجه دارد، توجه به اصل آموزه‌های دینی در فرایند یادگیری و یاددهی اصلی است که کم‌تر بدان توجه شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: با توجه به تأکید مکرر دین مبین اسلام بر مشاوره و مشورت کردن، اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با استفاده از تجربیات روحانیان اعزامی، بومی و روحانیون مستقر در مناسبت‌های مختلف و انجام مشاوره‌های دینی، اخلاقی و خانوادگی به شکل حضوری و تلفنی موفق به انجام بیش از 2 هزار ساعت مشاوره دینی شد.

وی بیان کرد: مبحث خداشناسی و شناخت ذات لایزال الهی از شناخت خود سرچشمه می‌گیرد و نقش مشاور دینی در این بین مهم و حساس است.

محمودی‌نیا با بیان اینکه برنامه‌های مختلف قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد که به تدریج عملیاتی می‌شود، گفت: قرآن بسان دریایی ژرف است، شگفتی‌هایش پایان‌ناپذیر است و ناشناخته‌هایش را کرانی نیست و در واقع پندنامه‌ای سودآور و ارزشمند است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: نخستین مرحله بهره‏‌مندی از قرآن، تلاوت آیات آن است و باید سعی کنیم تلاوت ما، شبیه تلاوت حضرت رسول (ص) باشد، زیرا تمام رفتار، سنّت و سیره ایشان از جمله تلاوتشان، برای جامعه اسلامی اسوه‌ای حسنه است.

وی تاکید کرد: قرآن کریم حاوی آموزه‌های اخلاقی و سبک زندگی سالم با ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک زندگی اسلامی برای رسیدن به سعادت بیان شده است.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول