اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

10 هزار مددجو اردبیلی از دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای استفاده کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: 10 هزار مددجوی دختر کمیته امداد که در آستانه ازدواج قرار دارند از کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و مشاوره‌ای با محوریت ازدواج بهره‌مند شدند.

10 هزار مددجو اردبیلی از دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای استفاده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه کمیته آموزشی و مشورتی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها نه تنها به آشنایی بیشتر و بهتر دختران و پسران مددجو کمک کرده بلکه آنها را با الگوهای زندگی موفق بیشتر و بهتر آشنا کرده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه‌ سال‌ جاری 10 هزار نفر از دختران در آستانه‌ ازدواج، نوعروسان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از دوره‌های فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

قدیمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های این نهاد آموزش و تحکیم بنیان خانواده‌های تحت حمایت است که در این راستا دوره‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی برای گروه هدف برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی اساتید حوزه و دانشگاه درباره‌ آسیب‌های اجتماعی، بهداشت فردی و گروهی، تربیت فرزندان، اقتصاد در خانواده، پیشگیری از اعتیاد، آیین همسرداری و... به بحث می‌پردازند.

وی با بیان اینکه علاوه بر آموزش گروهی مددجویان زیرپوشش، خدمات مشاوره‌ای رایگان نیز به آنان ارائه می‌شود، بیان کرد: این افراد به صورت چهره به چهره نیز مشاوره شده و راهنمایی‌های لازم به آنان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جلوگیری از پیامدهای گسترش فرهنگ بیگانه میان مددجویان تحت حمایت ادامه داد: امیدواریم در طول سال‌جاری با برگزاری چنین کارگاه‌هایی دانش اسلامی، بصیرت دینی و آگاه‌سازی از اثرات شوم آسیب‌های اجتماعی را میان افراد تحت حمایت گسترش دهیم.

قدیمی گفت: ‌کمیته امداد در کنار حمایت‌ها و پرداخت مستمری به مددجویان در حوزه‌های درمانی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال، تأمین سرپناه و رفع بسیاری از نیازمندی خانواده‌های کمیته امداد فعالانه وارد شده و آستین بالا زده تا در این زمینه موفق و شایسته عمل کند.

انتهای پیام/62006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول