اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر ساله صورت می‌گیرد

10 تا 12 هزار تماس تلفنی با خط مشاوره 1480 در قزوین

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی استان قزوین‎ گفت: خط مشاوره 1480 هر ساله بین 10 تا 12 هزار تماس تلفنی در این استان پاسخگو است.

10 تا 12 هزار تماس تلفنی با خط مشاوره 1480 در قزوین

زهرا غلام‌رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: خط مشاوره 1480 در زمینه‌های خانواده، تربیت کودک، پیش از ازدواج و تحصیلی به تماس‌گیرندگان مشاوره ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خط مشاوره 1480 هر ساله بین 10 تا 12 هزار تماس تلفنی در این استان پاسخگو است، افزود: دو هزار تفاوت این تماس به دلیل نیروی انسانی مستقر در این ستاد مشاوره است که در صورت حضور آنان به تعداد بیشتری از تماس‌های تلفنی پاسخ داده می‌شود.

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی استان قزوین بیان کرد: ماهانه بین 800 تا یک هزار تماس تلفنی نیز با خط مشاوره 1480 در این استان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای برقرار می‌شود.

غلام‌رضایی با اشاره به اینکه ترافیک تماس با خط مشاوره 1480 به دلیل حجم فعالیت استانی تا حدودی بالا است، ابراز داشت: تعداد نیروهای مستقر در این مرکز مشاوره به نسبت ترافیک خط تماس کمتر است.

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی استان قزوین ادامه داد: نیروهای مشاوره که در ستاد خط مشاوره 1480 مستقر هستند در صورت افزایش نیرو به تعداد بیشتری از تماس‌ها و در صورت کمبود به تعداد کمتری از تماس‌ها پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه در برخی فصل‌های سال تعداد تماس‌گیرندگان با خط مشاوره 1480 افزایش و در برخی فصل‌ها کاهش می‌یابد، یادآور شد: همچنین در مواقعی که اداره کل بهزیستی استان قزوین این خط مشاوره را در این استان تبلیغ می‌کند، تعداد تماس‌های تلفنی افزایش می‌یابد.

کمبود نیروی انسانی از مشکلات ستاد مشاوره 1480 در قزوین

این مسئول با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات ستاد مشاوره 1480 در استان قزوین است، خاطرنشان کرد: نیروهایی که در این ستاد مستقر هستند به صورت قراردادی و خرید خدمت فعالیت می‌کنند.

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: کمبود اعتبارات از دیگر مشکلات ستاد مشاوره 1480 در این استان است که به علت کمبود آن تعداد نیروی انسانی کمتری در این ستاد مستقر می‌شوند.

غلام‌رضایی ادامه داد: برای رفع این مشکل می‌توان با هماهنگی بین سازمان‌های همسو مانند سازمان نظام روان‌شناسی و استانداری بخشی از هزینه‌های ستاد خط مشاوره 1480 را تأمین و حمایت مالی کرد تا با تحقق این مهم نیروی انسانی بیشتری جذب این ستاد و به تعداد بیشتری از تماس‌های تلفنی پاسخ داده شود.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول