اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی خبر داد

برنامه‌ریزی برای ایجاد دبیرخانه دائمی الگوی اسلامی‌ ایرانی مشاوره در مشهد

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: مشاوره باید بر اساس الگوی اسلامی ‌ایرانی باشد و ما به دنبال این هستیم که دبیرخانه دائمی الگوی اسلامی‌ ایرانی مشاوره در مشهد ایجاد شود.

برنامه‌ریزی برای ایجاد دبیرخانه دائمی الگوی اسلامی‌ ایرانی مشاوره در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در همایش ملی الگوی اسلامی‌ایرانی مشاوره که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بنا به دستور تولیت آستان قدس رضوی، مبنی بر توجه بیشتر به فعالیت‌های تخصصی و بهره‌برداری علمی، از سال 76 نیز این مهم با افتتاح کلینیک جامع جوانان آغاز شد و با برگزاری همایش‌های مختلف ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه عمده تمرکز این همایش در حوزه جوانان است، افزود: مقدمات این همایش از یک‌ سال قبل آغاز و طی سه ماه قبل؛ به صورت گسترده پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده است و ما به دنبال این هستیم که دبیرخانه دائمی الگوی اسلامی‌ ایرانی مشاوره در مشهد ایجاد شود.

خوراکیان ادامه داد: برنامه‌ای که در آینده برای ما اولویت دارد در خصوص کلینیک جامع تخصصی جوانان است که تمام تکنیک‌های مورد نیاز جوانان در یک مجموعه ارائه شود.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 25 میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند که باید از این ظرفیت استفاده لازم را ببریم و با مطالعاتی که داشتیم به دنبال استفاده بیشتر از این ظرفیت هستیم.

انتهای پیام/2202/ط10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول