اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور دانشجویی آموزشکده فنی شریف ابرکوه:

مرکز مشاوره آموزشکده فنی شریف مرکز ساعی شناخته شد

رئیس اداره امور دانشجویی و مشاور آموزشکده فنی شریف ابرکوه گفت: مرکز مشاوره آموزشکده فنی شریف ابرکوه در منطقه 7 کشور به عنوان مرکز ساعی معرفی شد.

مرکز مشاوره آموزشکده فنی شریف مرکز ساعی شناخته شد

مهدی رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با توجه به ارزیابی انجام شده از مراکز مشاوره دانشکده‌های فنی کشور، مرکز مشاوره آموزشکده فنی شریف ابرکوه که شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد است به عنوان مرکز ساعی معرفی شده است.

وی افزود: این آموزشکده همچنین از نظر امتیازگیری نیز در بین مراکز مشاوره دانشکده‌های فنی کشور، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره امور دانشجویی و مشاور آموزشکده فنی شریف ابرکوه عنوان کرد: در این مرکز با اجرای طرح‌های پیشگیرانه برای ارتقای سلامت روان دانشجویان تلاش می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل کارنامه سلامت روان برای دانشجویان همچنین برگزاری جلسات آموزشی و اجرای برخی از طرح‌های مداخلاتی در امور مشاوره نیز از دیگر خدمات مرکز مشاوره این دانشکده است که برای انتخاب این مرکز مدنظر مسئولان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول