اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

گسترش انجمن‌های فرهنگی و هنری ضروری است

امام جمعه کوهبنان بر گسترش انجمن‌های فرهنگی و هنری و شناسایی استعدادها تاکید کرد.

گسترش انجمن‌های فرهنگی و هنری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در همایش هنرمندان‌، نویسندگان‌، شاعران و خبرنگاران کوهبنان با استناد به آیات و روایات هدف از بعثت انبیاء را تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: انبیاء مبعوث شدند تا زمینه‌های عقلی و استعدادهای نهفته آدمی را پرورش دهند‌.

وی افزود: استعدادهای درخشان‌ اما نهفته‌ای در تمام‌ زمینه‌ها در کوهبنان وجود دارد که در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با راه‌اندازی و گسترش انجمن‌ها نسبت به شناسایی و تقویت این ذخیره‌های با ارزش اقدام کند.

صالح‌نیا تصریح کرد: طی سال گذشته جوانان کوهبنانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کشور حائز رتبه‌های برتر شده‌اند به گونه‌ای که در مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزی و علمی دانشگاه‌ها‌ی علوم پزشکی کشور فرزندان برومند و بسیجی این شهرستان خوش درخشیدند و بر سکوی قهرمانی قرار گرفته‌اند‌.

وی شناسایی استعداد‌ها و برنامه‌ریزی برای تقویت آنها ‌را از اولویت‌های کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و افزود‌: جای بسی شکر است که به همت مسئولان ارشاد اسلامی جوانان علاقه‌مند می‌توانند در انجمن‌ها عضو شده و نسبت به علاقه شخصی خود در هر زمینه فرهنگی و هنری گام بردارند‌.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف هنرمندان و نویسندگان را مورد توجه ویژه خویش قرار دادند، لذا باید در راستای منویات و فرمایشات ایشان حرکت کنیم تا دشمن نتواند کوچکترین رخنه‌ای در مباحث فرهنگی ما ایجاد کند.

صالح‌نیا ابراز داشت: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار برده تا فرهنگ اسلامی و ایرانی را مورد هجوم خود قرار د‌هد و در این راستا با صرف هزینه‌های زیاد و بهره فراوان از رسانه‌های وابسته به خود به دنبال جدایی جوانان از فرهنگ اصیل اسلامی است، لذا باید با هوشیاری و بصیرت دشمن را در این زمینه ناکام بگذاریم‌.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول