اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ خبر داد

برگزاری دو همایش فرهنگی در جزیره خارگ

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ، از برگزاری دو همایش فرهنگی در ماه‌های آینده خبر داد.

برگزاری دو همایش فرهنگی در جزیره خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شکرالله پری‌غنچه صبح امروز در نشست فرهنگی با حضور مسئولان جزیره خارگ، با بیان مصوبات جلسات گذشته اظهار کرد: خوشبختانه از مصوبات جلسه‌های گذشته، پرداخت نیم درصد سهم شهرداری جزیره خارگ از بودجه مصوب خود و همچنین خرید کتاب توسط مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ عملی شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: خرید صندلی، زیباسازی محوطه کتابخانه‌های عمومی برای بالا بردن انگیزه و شاداب‌سازی محیط آن اماکن، نامگذاری خیابان‌هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی و نصب تابلوهای راهنمای کتابخانه‌ها، از دیگر مصوبات جلسات گذشته بود که امیدواریم با همکاری شهرداری خارگ سریع‌تر عملی شود.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ عنوان داشت: متاسفانه سرانه فضای مطالعه در جزیره خارگ بسیار پایین است و این در حالی است که با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ، خیل زیادی از افراد خواسته یا ناخواسته، برای پر کردن زمان خود، رو به کتابخوانی می‌آورند و این موضوع از آمار بالای امانت‌دهی کتاب توسط کتابخانه‌های ما، که بیشترین رکورد را با توجه به تعداد کم ساکنین جزیره در سطح استان به دست آورد، قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش بانوان خانه‌دار و مطالعه، یکی از درخواست‌های ما برای برگزاری در ماه‌های آینده است که این با همکاری مشاور بخشدار ویژه خارگ در امور بانوان و دعوت ایشان از سخنرانان معتبر صورت خواهد گرفت و امیدواریم هماهنگی‌های لازم برای بررسی بودجه این همایش صورت گیرد.

پری‌غنچه افزود: در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیز با همکاری مسئول واحد پیشگیری بهزیستی خارگ، اقدام به برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی خواهیم کرد که این موضوع نیز با توجه به اهمیت این مسئله، نیاز به همکاری دیگر ارگان‌ها و شرکت‌ها دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول