اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد

ایجاد شورای تخصصی معاون فن‌آوری در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از تشکیل شورای تخصصی معاون فن‌آوری در دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد.

ایجاد شورای تخصصی معاون فن‌آوری در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمود مهرمحمدی بعد از ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مازندران در ساری اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان دومین مولد انقلاب در عرصه آموزش عالی است.

وی با اشاره به تجربه‌ای موفقی که در کشور پس از تاسیس دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شد، تصریح کرد: نظام اسلامی ایران برای جایگاه دانشگاه تربیت مدرس ارزش ویژه‌ای قائل بود و راهبردهای نیز برای توسعه این دانشگاه در دستور کار خود قرار داد و ‌در این امر نیز موفق بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان با تاسی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی ایران دومین مولد انقلاب در عرصه آموزش به رسمیت شناخته شود و از تجربیات دانشگاه تربیت مدرس برای ارتقاء این دانشگاه بهره‌گیری و مورد حمایت دستگاه‌های نظام واقع شود.

این مسئول ادامه داد: برای توسعه دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ای در دست تدوین است که بتوانیم زمینه دریافت منابع مالی و حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی کشور را متوجه این دانشگاه کنیم و در چشم‌انداز 20 ساله نظام سهمی هم برای دانشگاه فرهنگیان کشور در نظر گرفته شود.

مهرمحمدی خطاب به دانشجویان و دست‌اندرکاران این رشته در مازندران گفت: برای دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده باید شایستگی‌های را در خودمان ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: باید تکان بخوریم و در تمام زمینه‌ها خلاقیت به خرج دهیم و باید نشان دهیم که ما شایسته توجه بیشتر هستیم.

این مسئول ارشد دانشگاه فرهنگیان کشور یادآور شد: نمی‌توانیم بدون ایجاد تحرک در خودمان از دستگاه‌های دولتی توقع توجه ویژه داشته باشیم.

مهرمحمدی بیان داشت: باید در سایه تلاش سعی کنیم اولیت‌های را که ما خواهان به دست آوردن آنها هستیم نظام به ما بدهد و یا این اولویت‌ها را در خودمان ایجاد کنیم.

این مسئول با اشاره به نوپا بودن دانشگاه فرهنگیان گفت: هنوز سیاست‌های این دانشگاه نوپا کشور به خوبی جا نیفتاد و این دانشگاه در سال دوم حیات خویش است و همه ابعاد وجودی این دانشگاه در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: در امر توسعه پژوهش در این دانشگاه احتیاج به نقشه راه داریم و در این زمینه شورای تخصصی معاون فن‌آوری در دانشگاه فرهنگیان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پایان گفت: با شکل‌گیری این ساختار نخستین دستور کار ترسیم نقشه راه است.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول