اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

پارک‌های برازجان به مراکز فرهنگی و هنری تبدیل می‌شوند

شهردار برازجان گفت: پارک‌های برازجان به مراکز فرهنگی و هنری تبدیل می‌شوند.

پارک‌های برازجان به مراکز فرهنگی و هنری تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید شهرداری برازجان اظهار داشت: سازمان‌های تابعه شهرداری در ارتباط با مردم هستند و باید رضایت شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را تسکین دهنده آلام شهروندان دانست و افزود: مهم‌ترین مشخصه آتش‌نشانان ایثارگری و از خودگذشتگی است زیرا تنها با چنین رویکردی است که این عزیزان می‌توانند در ماموریت‌های خود موفق عمل کنند.

شهردار برازجان ادامه داد: بهروز ابوالفتحی متخصص امداد و نجات و یکی اساتید این امر است که امیدواریم با وجود ایشان سازمان آتش‌نشانی پویاتر و فعال‌تر از قبل به کار خود ادامه دهد.

وی همچنین ضمن تقدیر از مهندس عباسی مدیرعامل منتخب سازمان فضای سبز و مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی، وی را فردی متخصص در امر فضای سبز خواند و گفت: باید کارهای خوب و مفید گذشته ادامه پیدا کند و کارهای ضعیف اصلاح شود.

احمدی اذعان داشت: واحد تاسیسات باید امور فنی تمام فضاهای عمومی شهر را زیر نظر داشته باشد که با تلاش و پیگیری مدیر جدید، بدون شک نسبت به ساماندهی قسمت‌های مختلف تاسیساتی اقدام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های خانم سلما پاپری به‌عنوان مدیرعامل سازمان فضای سبز خاطرنشان کرد: با استفاده بهینه از فضاهای عمومی می‌توان از پارک‌ها به‌عنوان مراکز فرهنگی استفاده کرد و تلاش داریم که پارک‌های برازجان به مراکز فرهنگی و هنری تبدیل ‌شوند.

وی ادامه داد: سازمان‌های تابعه باید به سمت استقلال مالی رفته و به شهرداری نیز کمک کند.

عضو شورای شهر برازجان نیز ابراز داشت: مهندس عباسی با مدیریت توانمند در بحث فضای سبز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

محمد قدوسی گفت: جابجایی‌های صورت گرفته در شهرداری به هیچ عنوان نفی مدیریت و اقدامات قبلی نیست و در واقع انتصابات صورت گرفته بر اساس تخصص بوده و انتخاب ابوالفتحی موید این موضوع است.

در این آیین محمدعلی عباسی به‌عنوان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، بهروز ابوالفتحی به‌عنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سید رامین علوی به‌عنوان مدیر تاسیسات و سلما پاپری به‌عنوان کارشناس فرهنگی منصوب شدند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول