اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

پیمان‌شکنی مهمترین شاخصه جبهه استکبار است

امام جمعه رفسنجان گفت: پیمان‌شکنی مهمترین شاخصه جبهه استکبار است.

پیمان‌شکنی مهمترین شاخصه جبهه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا و انجام تمام واجبات و ترک محرمات اظهار داشت: نماز نخستین موردی است که روز قیامت از ما در مورد آن سئوال می‌شود.

وی تصریح کرد: نماز را باید به درستی خواند و مکروهات و مستحبات آن را به جای آورد که در غیر این صورت رد می‌شود.

رمضانی‌پور به ماده چهار قانون ان‌پی‌تی اشاره و اذعان کرد: بر اساس این قانون کشورهایی که عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستند، حق بهره‌مندی از این انرژی را دارند و لذا رژیم صهیونیستی و آمریکا که بمب‌های اتمی دارند و عضو هم نیستند، چرا برای کشورهای دیگر تعیین تکلیف می‌کنند.

وی افزود: پیمان‌شکنی مهمترین شاخصه جبهه استکبار است که از صدر اسلام آغاز شده و تا به امروز هم ادامه دارد و برخی افراد که دل به این جبهه خوش کرده‌اند، باید بدانند، صداقت نداشتن آمریکا و هم‌پیمانانش یک بار دیگر در تمام دنیا محک خورد.

امام جمعه رفسنجان حقوق مسلم نظام جمهوری اسلامی را طی سال‌های طولانی توسط همین جبهه پایمال شده عنوان و خاطر نشان کرد: ایستادگی و اقتدار راه نجات کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن است.

رمضانی‌پور بیان داشت: استمرار پیشرفت‌های علمی در دانشگاه‌ها باید وجود داشته باشد و دانشجویان بدانند، زبان ما فارسی است و از این زبان خود فاصله نگیرند، گرچه دانستن زبان خارجی خوب است، اما غرب‌زدگی به وجود نیاورد.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: تمام پیشرفت‌های ما از حوزه و دانشگاه به وجود می‌آید و اگر این دو منحرف باشند، جامعه به انحراف کشیده می‌شود.

رمضانی‌پور بر ایمان و اعتقاد خالص در کارها تاکید و بیان کرد: نظیر این گونه افراد مخلص را می‌توانیم در بین آزادگان سرافراز کشور ببینیم و پای درد و دل آنها بنشینیم که چگونه ایمان خود را حفظ کردند و تسلیم دشمن نشدند.

وی به مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان اشاره و افزود: این مراسم روز سه‌شنبه در مسجد جامع و با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80016/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول