اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

هدف استکبار جهانی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: هدف استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است.

هدف استکبار جهانی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی شامگاه شنبه در همایش گفتمان دینی با موضوع استکبار جهانی در جمع دانش‌آموزان دبیرستانی ملایر با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در اسلام، اظهار داشت: مسلمانان در زمان غیبت امام زمان(عج) برای رفع شبهات دینی و گرفتن احکام شرعی باید به جانشین و کسی که بتواند احکام شرعی را استنباط کند، مراجعه کنند.

وی، ولی فقیه را جانشین خدا بر روی زمین در زمان غیبت دانست و افزود: حرکت در مسیر و رهنمودهای ولی فقیه آینده روشن و چراغ هدایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: امروز هدف استکبار جهانی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است و جوانان و نوجوانان باید مراقب باشند که با تبلیغات دشمن فکر و اعتقادات‌شان به انحراف کشیده نشود.

وی یادآور شد: در جامعه امروز ما که تمام اهداف و تیرهای دشمنان اسلام به سوی اصل ولی فقیه نشانه رفته باید مراقب بود و با بصیرت و آگاهی راه درست را از نادرست بشناسیم.

شیرزادی با اشاره به اینکه این امر وظیفه امروز روحانیون، و نویسندگان دیندار را در کشور سنگین‌تر می‌کند، بر آگاه‌سازی مردم با روش‌های منطقی تأکید کرد تا نسل جوان نسبت به توطئه دشمنان اسلام آگاه شوند.

وی اضافه کرد: ما از نسل جوان انتظار داریم عاقلانه فکر کنند و هر مطلب یا موضوعی را که در سایت‌ها و یا شبکه‌های تبلیغاتی غرب می‌بینند به سادگی قبول نکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد: اگر شبهه و مسئله‌ای در ذهن دانش‌آموزان پیش آمد باید با مراجعه به اهل علم و کسانی که از دیانت و علمش مطلع هستند، جواب صحیح را به دست آورند.

در پایان این همایش به سئوالات دانش‌آموزان در مورد مسائل سیاسی روز پاسخ داده شد.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول