اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

جهاد علمی بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی را جهاد علمی در عرصه تولید و فناوری دانست.

جهاد علمی بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

محرمعلی والدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه 16 آذر سال 32 نقطه عطف فعالیت‌های دانشجویان با بصیرت علیه شاه ملعون تا ابد ماندگار شد، اظهار داشت: دانشجویان طبقه فکور، پیشرو و پیشاهنگ در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی محسوب می‌شوند که در سازندگی و ترسیم حرکت عمومی جامعه نقش اساسی را بر عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه هر دانشجوی فرهیخته‌ای است که برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از سرزمین عزیزمان ایران اسلامی تلاش کند، افزود: دانشجویان انقلابی و با‌بصیرت این کشور با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی و درک دلیل فشارهای دشمنان، گوش به فرمان مقام معظم رهبری در خط مبارزه با استکبار می‌ایستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: این روز نشان از آن دارد که هر زمانی‌ که جوانان میهن نسبت به مسائل اطراف خود بصیرت و آگاهی داشته باشند می‌توانند بهترین تصمیم‌ها را در راستای رسیدن به استقلال و هویت دینی، تاریخی و فرهنگی خویش بگیرند و بیشترین تأثیر را بر اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

والدی اضافه کرد: مردم ما همواره از زمان کودتای سیاه آمریکایی تا مذاکرات اخیر هسته‌ای، خیانت‌ها و جنایت فراوانی از آن‌ها دیده‌اند و هیچ‌گاه نمی‌توانند به این سادگی این سایه بی‌اعتمادی را از بین ببرند.

این مسئول با اشاره به حرکت جنبش‌های دانشجویی در کشور، استکبار‌ستیزی و ظلم‌ستیزی را از مهم‌ترین شاخصه‌های حرکت دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: جریانات دانشجویی امروز بیش از هر دوره‌ای هوشیار به مسائل زمان بوده و در برابر سخن‌پراکنی‌های مسئولان زورگوی غربی افشاگری‌های صریحی دارند تا دروغ‌گویی آن‌ها را به تمام جهانیان اثبات کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین همچنین با اشاره به نقش بی‌بدیل و مهم جنبش دانشجویی به‌ عنوان پیش قراولان جنگ نرم ادامه داد: دانشجوی بیدار با خودسازی و تعمیق عقیدتی و سیاسی خود در نقاط عطف تاریخ ایران اسلامی اثری مثبت داشته و همان‌گونه که در برهه‌های مهم و تاریخی چون انقلاب فرهنگی، تسخیر لانه جاسوسی، هشت سال دفاع مقدس، 18 تیر، فتنه 88 با قدرت در میدان بوده در عرصه نبرد علمی نیز همچنان می‌درخشد.

والدی حذف دانشمندان ایرانی از سوی تروریست‌ها را نشانه ناکامی استکبار جهانی برشمرد و گفت: هدف غایی در اقدام به ترور، ایجاد وحشت در میان ملت ایران و به دنبال آن از میان بردن پشتوانه مردمی نظام ایران است؛ در غیر این صورت بر کسی پوشیده نیست که ترور چند نخبه و دانشمند علمی در حرکت عظیم ملت ایران به سوی علم و تکنولوژی به هیچ وجه خللی ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول