اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد:

16 آذر روز‌؛ روز استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبار‌ستیزی است

در بیانیه انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آمده است: 16 آذر روز دانشجو، روز استقلال‌خواهی، عدالت طلبی و استکبار ستیزی است.

16 آذر روز‌؛ روز استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبار‌ستیزی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آمده است:

16 آذر سال 1332 یادآور هجوم وحشیانه رژیم پهلوی به ساحت مقدس دانشگاه و دانشگاهیان و به شهادت رساندن سه تن از دانشجویان آزاده دانشگاه تهران ( ناصر قند چی-علیرضا شریعت رضوی- مصطفی بزرگ نیا) است، این روز نمایانگر روحیه استکبار ستیزی، عدالت‌طلبی و عدالت‌خواهی، استقلال‌خواهی و از خود گذشتگی و پایداری است.

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: روز ایستادگی در برابر زور و استکبار جهانی و این است، گواهی بر همان جنبش دانشجویی که مدعای امتداد خط حسین و یارانش است.

در بیانیه انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آمده است: روز دانشجو، پیوند آرمان‌خواهی دانشجو با محوریت ولایت و رهبری است، روز اوج اقتدا به ولایت و روز اعلام تبعیت همیشگی از مولا و رهبر خویش و روز نماد بصیرت و دانایی در حوزه دانشگاه است.

این بیانیه می‌افزاید: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (( بهترین روش سئوال و پاسخ این است که مسئولان بیایند توی مجموعه‌های دانشجویی، من همین‌جااز مسئولان درخواست می‌کنم که دیدارهای دانشجویی‌هایشان را زیاد کنند،21/5/89)) و ((مسئولان .... باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند و ضمن شنیدن سخنان دانشجویان، سخنان واستدلال‌های خود را بیان کنند،16/5/91)) ما از مسئولان کشوری (خصوصاً روساء سه قوه ) و بالاخص مسئولان استان دعوت می‌کنیم، تا در جمع دانشجویان حضور یافته وبه سئوالات وانتقادات وپیشنهادات آنها گوش داده ومهمات آنها را مورد توجه قرار دهند.

در بیانیه انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آمده است: در این راستا ما از استاندار محترم استان جناب آقای مهندس بازوند دعوت به عمل آوردیم، تا به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد حضور یابند اما متاسفانه ایشان این دعوت را نپذیرفته وحتی با جواب منفی دیرهنگام خود ما را از انجام امور مشابه محروم کردند.

در پایان ما دانشجویان عضو انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعلام می داریم که ضمن لبیک به ندای امام خامنه‌ای و برافراشتن پرچم سرخ حسینی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و تا آخرین نفس در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد و دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/2304/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول