اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان زنجان:

16 آذر نماد آرمان گرایی و استکبارستیزی است

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان زنجان گفت: 16 آذر نماد آرمان گرایی و استکبار ستیزی است.

16 آذر نماد آرمان گرایی و استکبارستیزی است

عبدالله کرم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه روز دانشجو در حیات سیاسی ملت ایران نقطه عطف محسوب می‌شود گفت: 16 آذر نماد آرمان گرایی و استکبار ستیزی است.

وی افزود: شانزدهم آذر ماه یاد آور شهادت بزرگ مردانی است که با احساس وظیفه و درک صحیح از زمانه و نثار خون سرخ خویش به نماد بیداری و عدالت طلبی دانشجویان کشور عزیزمان تبدیل شدند و همواره یادآور روحیه استکبار ستیزی، عدالت طلبی، آرمان خواهی، مطا‌لبه‌گری، هوشیاری، تلاش و کوشش و جانفشانی دانشجویان برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

کرم‌زاده با بیان اینکه جنبش دانشجویی در ایران اسلامی در طول 60 سال گذشته همواره با استکبار ستیزی و عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی معرفی شده گفت: باید این شاخصه به عنوان برگ زرینی در کارنامه پر افتخار این جنبش ماندگار بماند.

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان زنجان ادامه داد: به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، دانشجو امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است و بی‌شک دست یافتن ایران اسلامی به جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه و دستیابی به مرجعیت علمی با اهتمام جدی دانشجویان به کوشش مجاهدانه تولید علم و فناوری، احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی و فراهم کردن موقعیت‌های مناسب برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ از سوی مسئولان به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه علم به عنوان سلاح اصلی دانشجویان در مقابله با استعمار و استبداد است، خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه‌ها در سنگر جهاد علمی، رسالت سنگین تولید علم و تربیت متخصصان متعهد را بر عهده دارند تا با پیشرفت‌های علمی و فناوری در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/73005/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول